Autor: Maarit Eerme • 28. jaanuar 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Viru Keskus tunnustas 2013. aasta parimaid

Tänavu kümnendat tegevusaastat tähistav Viru Keskus selgitas põhjalike analüüside ja testide tulemusena välja eelmise aasta parimad teeninduskohad ja teenindajad.

Viru Keskus korraldab teenindustaseme ja ostukeskkonnaga seonduvaid konkursse igal aastal ning sellel aastal lisandus uue võistlusena tiitlite hulka Parima Teenindaja konkurss. “Võistluste regulaarse korraldamise peamisteks eesmärkideks on koolitada teenindajaid, testida teenindustaset ja motiveerida keskuses töötavaid inimesi taset kõrgel hoidma,” kommenteeris Viru Keskuse turundus – ja kommunikatsioonidirektor Taivi Koitla. “Lisaks annab saadud info ja tagasiside võimaluse juhtida tähelepanu ostukeskkonda mõjutavatele teguritele ning abistada professionaalse nõuga võimalike kitsaskohtade eemaldamiseks ja olukorra parandamiseks,” sõnas ta.

Parima Ostukeskkonna konkurss annab osalevatele kauplustele eelkõige subjektiivsemat tagasisidet, kuna igal aastal hindab erinev ekspertide žürii kõiki ostukogemusega haakuvaid üksikasju, sh. ostukeskkonna sisekujundust ja ülesehitust, kauba väljapanekut, hinnakommunikatsiooni, kassade asukohta ja välimust, proovikabiinide mugavust, vaateakende kreatiivsust, teenindajate käitumist jne. Tänavu kuulusid žüriisse stilist Jevgeni Fokin, sisearhitekt Ines Haak, sisearhitekt ja ajakirja ERAMU peatoimetaja Maris Kerge, AGE McCann loovagentuuri esindaja Kadrin Visse ning sisearhitekt Terje Lavonen.

Parima Teeninduskoha konkurss keskendub teeninduse taseme testimisele konkreetsemate mõõdikute abil. Kõik keskuse teenindajad läbivad kahes voorus teenindusalased e-testid ning seejärel hinnatakse testostlemise teel nii teeninduskoha ilmet kui ka teenindajate välimust, nende suhtlemisviisi, professionaalsust ja käitumist kliendiga ning ostlemiskogemuse emotsionaalset üldmuljet.

Parima Teenindaja kandidaadid läbisid aasta jooksul mitu eri vooru ja testi, alates kahes etapis toimunud teenindustaseme testimisest, jätkates kolmes voorus toimunud testostlemise uuringus ning lõpetades terve päeva vältava aktiivse müügivõistlusega.  Kümme finalisti võtsid viimases võistluses mõõtu aatriumis jõulukingituste müügis. Ülesanne eeldas kõigilt kiiret kohanemist ning tegutsemist, et parimal moel esitleda kaubavalikut, mida ka teenidajad ise alles samal päeval endale lähemalt selgeks tegid.

Võitjaid premeeriti muu hulgas keraamik Liisu Arro poolt loodud trofeedega.

Esikolmikud erinevates kategooriates olid järgmised:

Viru Keskuse Parim Ostukeskkond 2013

1. Rahva Raamat2. Monton3. Nike Women

Viru Keskuse Parim Teeninduskoht 2013

1. Marc O´Polo  2. Monton3. Diesel

Viru Keskuse Parim Teenindaja 2013

1. Marianne Sentšekova Guess  2. Mari-Liis Saal   Denim Dream 3. Galina Duplenkova  Stenders

Viru Keskus on Eesti kõrgeima külastatavusega ostukeskus, mis mahutab enda territooriumile üle 100 kaupluse ja teeninduskoha.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757