Tartu Kaubamaja keskuse müügitulu jõudis buumiaegsele tasemele

Tartu Kaubamaja keskuse müügitulu äripindade ruutmeetri kohta kasvas 2013. aastal 3700 euroni, jõudes buumiaegsele tasemele. Aasta kokkuvõttes kasvas keskuse kaupluste müügitulu 3,5 protsenti ja ulatus 51 miljoni euroni.

Tartu Kaubamaja keskuse tegevjuhi Marju Jeedase sõnul on tegemist väga tugeva tulemusega terve Eesti kaubandusturu lõikes, mis näitab, et Tartu Kaubamaja keskus on pärast kaheksandat tegutsemisaastat jätkuvalt populaarne ostukoht. „Tugeva kasvu üheks peamiseks põhjuseks on kindlasti kaalutletud ja väga hea valikuga üürnike kooslus,“ lisas Jeedas.

Möödunud aasta rekordiline kuu oli detsember, mil Tartu Kaubamaja keskuse äripindade müügitulu ühe kuu kohta ületas esmakordselt 6 miljoni piiri, kasvades võrreldes 2012. aasta detsembriga 5 protsenti. Keskust külastas detsembris ligi 560 tuhat klienti, mida on 7 protsenti enam kui 2012. aastal. Möödunud aasta jooksul külastas keskust 5,4 miljonit inimest.

„Hea meel on tõdeda, et järjest enam jõuab turiste ka Tartu kesklinna ostlema, mis Tartu Kaubamaja moe- ja ilukeskuse jaoks möödunud aastal tähendas 62-protsendilist kasvu tax free tehingutes,“ sõnas Jeedas. Möödunud aastal keskuses enim tax free kliente teenindanud poed olid Kaubamaja, Chicco ja ABC king.

Tartu Kaubamaja on Lõuna-Eesti moe-ja ilukeskus, mille põhiüürnikuks on Tartus juba 1966. aastast tegutsenud Eesti vanim Kaubamaja. Keskuses on üle 60 erineva kaupluse ja teeninduskoha.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara