Rademari reklaam pälvib rahvusvahelist tähelepanu

Rademari reklaam "Vabasta oma sisemine sportlane” võitis Münchenis toimunud maailma suurimal spordimessil International Sporting Goods Trade Show (ISPO) 2013. aasta parima sporditeemalise kommunikatsiooniteo tiitli reklaami kategoorias ja pääses rahvusvahelise loovajakirja Computer Arts esikaanele.

Reklaamiagentuuri Tabasco loovjuht Indrek Viiderfeld ütles, et seda kampaaniat võib kindlasti suurte õnnestumiste hulka lugeda. "Suhteliselt väikese meediamahu juures saavutasime julge reklaamilahendusega väga hea märgatavuse,“ ütles ta. Viiderfeld kinnitas, et samuti on tähtis märkida müügieesmärkide mitmekordset täitmist. 

Rademari uuele spordikaupade kollektsioonile tähelepanu tõmbamiseks loodud reklaamikampaania eesmärk oli kannustada avalikkust rohkem sporti tegema. Reklaamiklippide ülesvõtmisel kasutati erigrimmikunstniku teenuseid ja järelproduktsioonis digitöödeldi materjali programmiga Photoshop, mis andis tulemuseks erakordselt emotsionaalse visuaaliga kampaania.

Reklaami näidis:

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara