H&M Conscious Fond toetab organisatsioone 20 miljoniga

H&M Conscious Fond toetab kolme aasta jooksul enam kui 20 miljoni euroga UNICEF, WaterAid ning CARE organisatsioone.

Koostöö organisatsioonidega UNICEF, WaterAid ja CARE hõlmab kogu maailma ning selle eesmärgiks on toetada innovaatilisi poliitikaid, mis aitavad fookusesse seatud valdkondades uuendusi läbi viia ja panna seeläbi alus kestmajäävatele muudatustele.

“Mul on hea meel, et H&M Conscious Fond seadis eesmärgiks abistada just neid valdkondi, mille seis on jätkusuutliku arengu osas praegu kriitiline. See annetus aitab panustada sellesse, et antud valdkondades toimuks suur läbimurre,” ütleb Earth Instituudi direktor ja Columbia ülikooli professor Jeffrey D. Sachs, kes on muuhulgas ka ÜRO aastatuhande arengueesmärkide erinõunik

Investeering laste algharidusse ning varasesse arengusse – et nende elu saaks parima võimaliku alguse UNICEF-i poolt juhitud haridusprogramm on seadnud sihiks suurendada panust laste varasesse arengusse ning kasvatada selle osatähtsust terves maailmas, et võimaldada neile täisväärtuslik elu. Programmi eesmärgiks on see, et aastaks 2017 saaksid alghariduse 73 600 riskigruppidesse kuuluvat last, kes oleksid seeläbi õppimiseks rohkem võimelised.

“Värske koostöö H&M Conscious Fondiga on eeskujulik näide sellest, kuidas innovaatilisi ideid üheskoos nii toetada kui ellu viia, et aidata lastel üle kogu maailma elus kaugemale jõuda,” sõnab UNICEFi eraisikute annetuste ja partnerlussuhete juht Leila Pakkala.

Investeering puhta vee kättesaadavusse ja koolide sanitaartingimuste parandamisse – et pakkute lastele paremat tulevikku. WaterAid-i poolt juhitud ülemaailmse puhta vee programmi sihiks on muuta 2017. aastaks 250 000 koolilapse elu ning tagada neile ligipääs puhtale veele, korralikele sanitaartingimustele ja hügieenile. Programm loodab mõjutada ka riiklikke poliitikaid ning toetada üldist juurdepääsu puhtale veele ja hügieenile globaalse arengu raames.

“See unikaalne partnerlus H&M Conscious Fondiga muudab väga paljude laste elu. Kindlustades turvalise ja tervisliku õpikeskkonna ning võrdväärse hariduse nii poistele kui tüdrukutele. Fondi annetus aitab meil saavutada eesmärki, milleks on tagada aastaks 2030 ligipääs puhtale veele ja korralikele sanitaartingimustele üle terve maailma,” ütleb  WaterAid International-i tegevjuht Barbara Frost.

Koostöös organisatsiooniga CARE arendatav ülemaailmne muutuste programm suunab tähelepanu naiste õigustele vaestes ühiskondades, jagades inspiratsiooni ja nõuandeid, et muuta selleteemalist poliitikat terves maailma. Eesmärgiks on seatud see, et aastaks 2017 oleks sajal tuhandel arengumaades elaval naisel ligipääs vahenditele, teabele, oskustele ja algkapitalile, mis aitaksid panna aluse või laiendada väikeseid ettevõtteid, mis mängivad omakorda olulist rolli naiste õiguste valdkonnas.

“H&M Conscious Fondi pühendumus ja toetus aitavad meil oma missiooni läbi viia, panustada selle jätkusuutlikusesse ning abistada paljusid naisi ja tüdrukuid ning nende pere- ja kogukondi üle kogu maailma. Tänu sellele saame me töötada praktiliste, innovaatiliste ja kestmajäävate lahenduste kallal, mis aitavad võidelda tänapäeva maailma ühe suurima probleemiga,” sõnab organisatsiooni CARE peasekretär dr. Robert Glasser

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara