Otsi ärile kodu linna südamest väljas

Äripindade turul jagub kinnisvarafirmade prognoosi järgi aktiivsust ka tänavu. Ehkki suur osa uuest elust jääb kesklinna, tasub mullu Mustika keskuses poe avanud Bauhofi kogemusel näiteks kaupluse rajamisel ka linna südamest kaugemale vaadata.

“Oleme valinud välja piirkonnad, kus soovime kauplust avada. Arvestades meie kaupluste suurust, siis alati ei ole nii suurt pinda pakkuda ja avada saame neid vastavalt sobivate pindade vabanemisele või valmimisele,” rääkis Bauhofi turundusjuht Britte Maidra.

Mustamäel asuva Mustika keskuse kasuks otsustati Maidra sõnul seetõttu, et seal leidus sobiv pind ning tegemist oli piirkonnaga, kus puudus Bauhofile omase valikuga kauplus. Tema sõnul kohendas ehituskauba müüja kauba sortimenti ja väljapanekut kohalikke elanikke arvestades. “Võeti arvesse, et selles piirkonnas on palju kortermaju.”

Pilk tõmbekeskustest eemale

Alustavatel äridel soovitabki Maidra vaadata südalinnast väljapoole. Ta selgitas, et eelkõige on oluline pakutav teenus või kaup ning nende defitsiit selles piirkonnas, kus on potentsiaalne klientuur. “Selliseid õnnestunud näiteid on päris palju,” rääkis Maidra.

Näiteks toob Maidra ka Telliskivi loomelinnakus asuvad toidukohad ja Lyoni kohviku Õismäel, mille puhul pole mindud püüdma kesklinna turisti, vaid eeliseks on kvaliteetne toit ja analoogsete kohtade nappus selles piirkonnas.

“Meie sektoris oleks juba ainuüksi kaupluse pinna tõttu üsna ebamõistlik püüda südalinna piirkonda, mängu tulevad hoopis muud aspektid –  näiteks mugav ja tasuta parkimine,” selgitas Maidra. Niisiis tuleb Maidra soovitusel vaadata, kus on klient ja mis on lisaks asukohale äri eeliseks.

Loe kinnisvarabüroode hinnanguid ärikinnisvara arengule esmaspäevasest Äripäevast.

Osale arutelus

  • Liis Ilves

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara