Autor: Maarit Eerme • 12. veebruar 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Viru Keskus investeerib uuendusse 8 miljonit eurot

Tallinna südames paiknev Viru Keskus uuendab tänavu sise- ja välisilmet ning kaupluste kooslust investeerides 8 miljonit eurot.

„Käesoleval aastal uueneb Viru Keskuses kaupluste valik ning sellega seoses viime samaaegselt ellu ka renoveerimisplaani,“ sõnas Viru Keskuse juhatuse liige Ants Vasar.

Vasara sõnul tulevad värskendatud  Viru Keskussesse uued kaubamärgid, mida ei ole ennem Eestis või  Põhja- ja Baltimaades olnud. Viru Keskuses on 26400 ruutmeetrit müügipinda, millel paikneb 109 kauplust ja teeninduskohta.

„Täielikult vahetame välja valgustuse nii seest, kui ka väljast ning keskus saab oluliselt valgem ja heledam,“ ütles Vasar. Lisades, et valgustuse uuenduse kulub üle miljoni euro.  Keskuse uuendusega alustatakse veebruari keskel ning plaanitakse lõpetada septembri lõpus.

Kevadkuudel avatakse Balti– ja Põhjamaade esimesed kauplused Suurbritannia jalatsibränd Dune London, rõivabränd River Island ning Ameerika moebrände Brooks Brothers.

Esimese kaupluse Eestis avavad Hispaania moemärk Massimo Dutti ning Kanada päritolu kingabränd Aldo. Hispaania rõivabränd Pedro del Hierro avab ühiskaupluse Cortefieliga.

Keskuse uuenenud kaupluste valik toob muu hulgas külastajani ka Armani Jeans monobrändi-kaupluse ning uudse jalatsiala, kust leiab lisaks Dune Londonile ning Aldole ka uuenenud ABC Kinga, Salamander poe, Högl ning Ecco jalatsite - ning aksessuaaride kauplused.

„Kui keegi tuleb, siis keegi peab minema,“ ütles Vasar. Lisades, et üürnike koosluse arendamine on kaubanduskeskuse juhtimises kõige suurem väljakutse. Uuenemise käigus lahkuvad Viru Keskusest Shu, Monton, Bastion; Baltman ja Hipsteri kauplused.

„Leidsime, et parem on pakkuda neid kaubamärke, mida Eestis ei ole, kui korrata samu brände, mida leiab ka teistest keskustest,“ sõnas Vasar kaupluste valiku muutust.

Vasar rääkis, et kõige pikemad läbirääkimised kestsid River Islandiga, mis kestsid üle aasta ning lepinguni jõuti suvel 2013. „Mõningad ettevõtted pöördusid ise meie poole sooviga Viru Keskusesse tulla,“ ütles ta.

Vasar lubas uusi üllatusi veel sügisel, millest hetkel on vara rääkida.

Viru Keskus tähistab tänavu enda 10 tegevusaastat olles Eesti kõrgeima külastatavusega ostukeskus.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757