Mahetoodete müük tegi tubli kasvu

Rimi kauplustes kasvas mahetoodete müük 2013. aastal võrreldes eelneva aastaga enam kui veerandi võrra, 26 protsenti.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul on inimesed oma tervisest väga huvitatud ning valivad seepärast toidulauale aina sagedamini mahetooted.

„Rimides üle Eesti kasvas mahedalt kasvatatud puu-ja köögiviljade müük  kolme aastaga enam kui kolm korda," rääkis Lilleoja. "See näitab märkimisväärset muutust inimeste teadlikkuses ja eelistustes.“

Võrreldes 2012. aastaga osteti Rimist eelmisel aastal muuhulgas kuuskümmend korda enam kodumaist maheporgandit, populaarsed olid ka mahekartul, mahedalt kasvatatud avokaadod, kirsstomatid, paprikad ning kaalikad.

Lilleoja lisas, et inimeste jaoks on mahetoote staatus muutumas eksklusiivsemast tootest tavapäraseks. „Just kodulähedastest supermarketites kasvas mahetoodete müük eelmisel aastal enam kui 60 protsenti võrreldes 2012. aastaga,“ selgitas ta. 

„Inimeste huvi mahetoodete vastu aina kasvab, mistõttu jätkame kindlasti ka mahetoodete valiku laiendamist,“ ütles Lilleoja.  

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara