Autor: Rivo Sarapik • 26. veebruar 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Vaata, mitu korda maksab mahetoit rohkem

Mahetoodete valik Eestis laieneb, kuid suur osa tarbijaist ei ole seda valmis kõrge hinna eest ostma. Kohati tuleb mahetoote eest maksta kordades kõrgemat hinda.

Kõige suurem hinnaerinevus mahe- ja tavatoote vahel tuleb TNS Emori andmeil välja porgandil, selgub täna tutvustatud ja Põllumajandusministeeriumi tellitud uuringust.

Samast uuringust selgub, et võrreldes eelmise aastaga on kasvanud nende tarbijate osakaal, kes ei ole nõus mahetoote eest kõrgemat hinda maksma (mullu 45, tänavu 52%).

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757