Via 3L kasum kasvas ligi poole võrra

Logistikagrupp Via 3L teenis 2013. aastal ärikasumit 942 000 eurot, kasvatades mullu tulemust aasta varasemaga võrreldes 44%.

Gruppi kuuluvate AS Via 3L ja Via 3L Spedition OÜ logistikateenustest saadav müügitulu ulatus 2013. aastal kokku 20 miljoni euroni, kasvades 22% võrreldes varasema aastaga, teatas ettevõte. Via 3L prognoosib tänavuseks müügitulu kasvu jätkumist samas tempos.

AS Via 3L kasvatas 2013. aastal teenusest sadavat müügitulu 10 miljonit euroni, mis on 20% enam võrreldes varasema aasta tulemusega. Rahvusvaheliste veoste ekspedeerimisega tegelev Via 3L Spedition OÜ saavutas oma teisel tegevusaastal samuti 10 miljoni euro suuruse müügitulu, mis on 23% enam kui 2012. aastal. Via 3L Speditioni põhitegevuseks on rahvusvaheliste maantee- ja konteinervedude korraldamine Euroopas ja SRÜs (Sõltumatute Riikide Ühendus).

Via 3L juhatuse liikme Elmer Maasi sõnul oli möödunud aasta suurimaks projektiks Lagedi jaotuskeskuse teise etapi ehitus, mis on tänaseks lõpule viidud. Reedel avab ettevõte Lagedil uuenenud keskuse, kus on põrandapinda enam kui 35 000 m2 ja seal asub tööle üle 200 inimese.

Via 3L on Eesti suurim logistikateenuste pakkuja toidu-ja esmatarbekaupade sektoris. 2001. aastal asutatud Via 3L annab tööd enam kui 300 inimesele Eestis ja Lätis. Ettevõtte kliendid on peamiselt toidu- ja esmatarbekaupade tootjad, maaletoojad, hulgi- ja jaemüüjad. Suurimate klientide seas on näiteks Jungent, Henkel, Fazer, Eesti Pagar, Unilever, Pernod Ricard ja Prisma Peremarket.

Osale arutelus

  • Ken Rohelaan

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara