Laulupeo e-poes kasutatakse uut kaardimakselahendust

Digifirma Mobile Digital tegi laulu- ja tantsupeo e-poele Eestis uudse kaardimakse nutilahenduse. Kasutades nutitelefoni, puudub laulupeo särkide ostmisel vajadus ennast kuhugi sisse logida ning vaja on vaid krediitkaarti.

„Tegu on geniaalselt lihtsa lahendusega, kuid aeg polnud küps, et sellega varem Eestis välja tulla,“ kommenteeris rakendust Mobile Digitali arendusjuht Peep Paum. „E-poe jaoks on mobiil nõudlik keskkond, sest kui maksmine pole lihtne ja kiiresti teostatav, siis klient pahatihti lööb käega. Mobiilsete veebipoodide komistuskiviks on olnud senini just kohmakad makselahendused.“

Ostu vormistamine võtab nutitelefoniga keskmiselt aega 30 sekundit ning toimib ilma internetipanka sisselogimiseta, st puudub vajadus ka mobiil-ID lepinguks, paroolikaartide kasutamiseks või muudeks kõrvaltoiminguteks. Ostu sooritamiseks on vaja vaid krediitkaardi või krediitkaardi funktsiooniga deebetkaardi olemasolu.

Mobile Digital on laulupeosärkide ametlik koostööpartner ning laulupeosargid.ee on esimene e-pood, kus Mobile Digitali nutikat kaardimakselahendust kasutatakse. „Laulupeosark.ee on täna kindlasti üks kõige kasutajasõbralikum mobiilne e-pood Eestis,“ lisas Paum.

Mobile Digital on 2012. aastal loodud digifirma, mis keskendub digitaalsete platvormide arendamisele nutitelefonidele ja tahvelarvutitele. Portfelli kuulub digitaliseeritud ajakiri Hooaeg, Koolibriga digiõpik ja Elektrum Eesiga tehtud elektrinäitude edastamise mobiilirakendus.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara