Villeroy&Boch soovib laieneda

Portselantoodete valmistaja Villeroy&Boch soovib olla inimestele lähemal ning pakkuda oma sortimenti palju laiemale sihtrühmale, kuna tooted on eestlastele palju taskukohasemad, kui 2000 aastal.

Villeroy&Bochi Eesti juhataja Karin Mängeli sõnul on Eesti inimeste palgatase muunud viimase 15 aastaga, mil nad alustasid tegevust. „Villeroy&Boch ei ole enam ammu ainult rikastele juba seetõttu, et meil on erineva hinnatasemega tootegrupid, kust saab klient vastavalt võimalustele endale sobilikud tooted leida,“ rääkis Mängel.

Tema sõnul muutus euro tulekuga väga palju, ennem kui 500 kroonine taldrik tundus kallis, siis 30 eurone taldrik enam nii kallis ei tundunud. „Kuigi reaalsissetulekud ei ole väga palju kasvanud, on euro mingil määral muutnud arusaamu luksuskaupadest. Kõik mis jääb alla 30 euro ei tundu enam nii suur väljaminek,“ sõnas Mängel. Lisades, et hinnad on ka veidi langenud ning Villeroy&Bochi tooted on eestlastele 2014 aastal palju taskukohasemad, kui 2000. Juhataja sõnul soodsaima hinnagrupiga tooteid ei olnud too aeg olemaski, kuhu hetkel kuuluvad trendikaubad.

Mängeli sõnul jääb Villeroy&Boch kindlasti osades tootegruppides eksklusiivseteks, kuid firma tootegrupid on väga palju muutunud viimaste aastakümnetega. „Koju võib osta nõud, köögiriistad hinnaga 109 eurot või ka 5000 euroga serviisi.“ Ettevõte toodab hetkel väiksemate kuludega odavamaid nõusid ning samuti suurema töömahuga keerulisi serviise.

„Meie praegune eesmärk ei ole olla ainult kõrgklassi bränd, kuid kuna inimeste võimalused on muutunud, siis tooted on taskukohased ka keskklassile,“ sõnas Mängel. Seetõttu on nende soov liikuda ka inimestele lähedamale ning pakkuda toodete sortimenti võimalikult laiale sihtgrupile. Tema sõnul soovivad just nooremad põlvkonnad lihtsamaid ja praktilisemaid tooteid.

Villeroy&Bochi sooviks on leida umbes 10 edasimüügi kauplust või jaekett, kelle kaudu on neil võimalik enda tooteid pakkuda laiemale sihtgrupile. Mängeli sõnul on ka esinduskauplus hädavajalik teeninduskoht, kus saab presenteerida uudistooteid ja luua emotsioone. „Olemasolevastesse kauplustesse saab kohandada spetsiaalse osakonna, et oleks eristumine,“ ütles ta.

„Outleti loomine on väga kuum teema, kuid ainult Eesti turule orienteeritult ta ei tööta, sest see nõuab suurt ostude arvu ja nii iga päev,“ rääkis Mängel. Selgitades, et outlet müüb üldjuhul teise valiku kaupa ja hinnad on soodsamad, kuid Eesti turul on mahud võib-olla liiga väikesed. „Kui meil oleks üks suur keskus, kuhu tulevad kliendid lähimaadest, siis võib olla outleti mõte reaalne,“ ütles Mängel.

Eestis on Villeroy&Boch alates 1999 aastast. Esialgu avati My House of Villeroy&Boch ning 2005. aastal sakond Tallinna Kaubamajas ja 2007 Tartu Kaubamajas. Väike müügikoht on ka Stockmannis.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara