Autor: Maarit Eerme • 20. märts 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti kaupmehed eelistavad ise uurida kliendi soove

Äripäeva kaubandusjuhtide teemaveeb kaubandus.ee viis märtsi keskel läbi uuringu suuremate kaubandusettevõtete seas, millest selgus, et suurem osa vastanud ettevõtetest ei telli turu-uuringuid vaid eelistavad ise uurida kliendi soove.

Uuringu tulemustes selgus, et väga paljud ettevõtted kasutavad ankeete ja küsimustikke kaupluses või uurivad klientide vajadusi kampaania raames.

Tule kuula uuringu täpseid tulemusi Tarbijakäitumise Aastakonverentsil 2014: Kuidas tarbijat tegelikult mõista?. Uuringu tulemustest selgub veel, et kui palju kasutatakse turu-uuringu ettevõtteid, millist infot nende käest saadakse, kelle teenuseid kasutatakse. Samuti saab vastuse küsimusele, et millist praktilist väärtust on ettevõtjad saanud mystery shoppingu kasutamisel

Vaata Tarbijakäitumise Aastakonverentsi 2014 kava ning loe 7 põhjust, miks tasub konverentsil osaleda.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757