Eesti kaupmehed eelistavad ise uurida kliendi soove

Äripäeva kaubandusjuhtide teemaveeb kaubandus.ee viis märtsi keskel läbi uuringu suuremate kaubandusettevõtete seas, millest selgus, et suurem osa vastanud ettevõtetest ei telli turu-uuringuid vaid eelistavad ise uurida kliendi soove.

Uuringu tulemustes selgus, et väga paljud ettevõtted kasutavad ankeete ja küsimustikke kaupluses või uurivad klientide vajadusi kampaania raames.

Tule kuula uuringu täpseid tulemusi Tarbijakäitumise Aastakonverentsil 2014: Kuidas tarbijat tegelikult mõista?. Uuringu tulemustest selgub veel, et kui palju kasutatakse turu-uuringu ettevõtteid, millist infot nende käest saadakse, kelle teenuseid kasutatakse. Samuti saab vastuse küsimusele, et millist praktilist väärtust on ettevõtjad saanud mystery shoppingu kasutamisel

Vaata Tarbijakäitumise Aastakonverentsi 2014 kava ning loe 7 põhjust, miks tasub konverentsil osaleda.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara