Iga kümnes toode tarbija ostukorvis on private label

Omamärgitooted ehk private label moodustavad tarbijate ostukorvis hinnanguliselt 10% osakaalu, selgus Põllumajandusministeeriumis tutvustatud tarbijate ostukäitumise uuringust.

Private Label toodete üldine märkamine on viimaste aastate jooksul tasapisi kasvanud ja kolmveerand elanikkonnast on seda enda jaoks teadvustanud,“ kommenteeris TNS Emori uuringueksperdi Katrin Männaste private labeli märgatavust kauplustes. Uuringust selgus, et private label tooteid ei märka vanemaealised, mitte-eestlased, madala haridusega ning väikese sissetulekuga inimesed.

Tarbijad kirjeldavad private labeli tooteid kui suuremat valikuvõimalust kaupluses ning neid peetakse vajalikeks ja odavateks kui tootjate brände. Samuti on tarbijad veendunud, et private labeli puhul on tootjat väga raske kindlaks määrata.

Uuringust selgus, et kõige sagedamini ostavad private label tooteid 25-49 aastased tarbijad.

Tarbijate ostueelistuste uuringu kohaselt on kõige tuntumad Selveri, Rimi kaupluseketinimelised private labeli tooted ning ETK Säästu kaubamärk. Selveri private labelit ostab iga kolmas tarbija.

Tarbijate ostukorvis on kõige enam kasvanud Prisma Rainbow tooted, kuid tarbijad on vähem eelistama hakanud Rimi (Alpenrose, %) ja Maxima (OptimaLinija) private label tooteid.

Uuringu „Eesti elanike toidukaupade ostueelistused ja hoiakud 2013“ viis Põllumajandusministeeriumi tellimusel läbi TNS EMOR.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara