Rimi võtab kasutusele väiksemad ostukorvid

Ajendatuna aina kallinevast põhitoiduainete ostukorvi maksumusest võtab Rimi kasutusele väiksemad ostukorvid.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul otsustas Rimi võtta kauplustes kasutusele väiksemad ostukorvid, et tulla vastu tarbija vajadusele ja soovidele. „TNS Emori tulemusena kasvas põhitoiduainete ostukorvi hind selle aasta veebruaris 71,68 euroni ühe inimese kohta, mis on enam kui kolm protsenti rohkem kui eelmise aasta küünlakuul. Mida suurem on ostukorv, seda rohkem mahub korvi erinevaid tooteid ning seda suurem on tõenäoliselt ka ostukorvi kogumaksumus,“ rääkis Lilleoja. 

Lilleoja sõnul on igati arusaadav, et kasvav ostukorvi maksumus tekitab osades tarbijates mõningast pahameelt. „Väiksemasse ostukorvi mahub mõnevõrra vähem tooteid ja inimestel kulub kaupluses vähem raha, mis omakorda loob hea emotsiooni,“ põhjendas Lilleoja jaeketi valikut. 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara