Autor: Hando Sinisalu • 4. aprill 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Pop-up kauplus võimaldab teistida uusi ideid ja kontseptsioone

Ajutine kauplus ehk pop-up pood hea võimalus testida uusi ideid ja kontseptsioone, ütles Aalto Ülikooli turunduse teaduskonna uurija ja lektor Antti Sihvoneni

Sihvoneni sõnul kasutavad ajutise kaupluse ehk pop-up kaupluse kontseptsiooni Soome suured kaubandusfirmad nagu S-Grupp (kuhu kuuluvad Prisma ja Sokos). "See annab neile hea võimaluse testida uusi ideid ja kontseptsioone," ütles Sihvonen.

"Kuigi ajutise kaupluse rajamisega on ka palju probleeme ja see pole alati väga odav, on see siiski hea võimalus uusi asju testida," rääkis ta. Lisades, et mõnes mõttes on see nagu jaekaubanduse laboratoorium.

Sihvonen tõi näite, et S-groupil on Helsingi keskuses Foodlab, mis on ühest küljest täiemahuline töötav restoran, aga samas saab seal testida uusi toidukaupu ja toiduga seotud kontseptsioone.

"Pop- up kauplus on hea võimalus testida turgu ilma suuremat investeeringut tegemata," kinnitas Sihvonen.

Sihvonen esineb 9. aprillil Tarbijakäitumise Aastakonverentsil 2014: Kuidas tarbijat paremini mõista? ettekandega Kaubandus tavapäratus keskkonnas - kuidas oma klientuuri suurendada.

Lisaks Sihvonenile räägitakse konverentsil viimastest tarbijatrendidest, tutvustatakse populaarsemaid uuringutüüpe ning nende praktilist rakendamist.

Vaata konverentsi kava ja registreeru SIIN.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757