Elekter mõjutas enim

Märtsis mõjutas tarbijahinnaindeksit eelmise aasta sama kuuga võrreldes enim kodudesse 7,2% odavamalt jõudnud elekter, 5% odavam mootorikütus ning 4,7% odavam soojusenergia.

Tarbijahinnaindeksi muutus oli märtsis võrreldes veebruariga 0,3% ja võrreldes eelmise aasta märtsiga 0,2%, teatas statistika amet.

Kaubad olid eelmise aasta märtsiga võrreldes 0,6% kallimad ja teenused 0,7% odavamad.

Kaupade ja teenuste administratiivselt reguleeritavad hinnad on eelmise aasta märtsiga võrreldes langenud 1,1% ja mittereguleeritavad hinnad tõusnud 0,6%.

Toit on aastatagusega võrreldes kallinenud 2,4%, millest ligi poole andis 6,3% kallinenud piim ja piimatooted. Mulluse märtsiga võrreldes oli indeksile suurem mõju veel 14% odavnenud mobiilsideteenustel ning alkohoolsetel jookidel ja tubakal, mis kallinesid aastaga vastavalt 3,1% ja 6%. Mullu sama ajaga võrreldes on toidukaupadest enim ehk 7,1% kallinenud juust, odavnenud suhkur (16%) ja kohv (15%).

Veebruariga võrreldes olid märtsis tarbijahinnaindeksi peamised mõjutajad 45% kallimad lennukipiletid ning rõivaste ja jalatsite soodusmüükide lõppemine. Mõju avaldasid ka 3,2% kallinenud tubakatooted ja 1,2% odavamalt kodudesse jõudnud elekter.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara