Carrefouri käive vähenes ootuspäraselt

Prantsusmaa suurima jaekaupmehe Carrefouri esimese kvartali käive vastas analüütikute ootustele. Müük paranes Hispaanias ja Belgias, kuid nõrgenes Itaalias ja Hiinas, vahendab Bloomberg.

I kvartali käive vähenes aastaga 3,7%, 19,8 miljardile eurole. See vastas analüütikute ootusele. Vähemalt aasta aega avatud olnud poodide müük (valuutakursi kõikumisteta) kasvas 0,7%.

Carrefour kaalub tuleval aastal Brasiilia üksuse osaluse müüki, et keskenduda hinnale ja mugavusele Prantsusmaal ja tugevdada müüki mujal Euroopas, Ladina-Ameerikas ja Hiinas. Hispaanias kasvas samade poodide müük 0,1%. See on juba järjest teine kasvukvartal kuueaastase müügi vähenemise järel.

„Taastumine jätkus Hispaanias ja Belgias, kiire kasv jätkus Brasiilias, kuid Itaalia on vabalanguses ja Hiina näitab end ikka negatiivsest küljest,“ ütkes Sanford C. Bernsteini analüütik Bruno Monteyne.

Prantsuse Moulini perekonna valdusfirma Motier SAS teatas eelmisel nädalal 6,1% osaluse omandamisest Carrefouris. „See on strateegiline investeering,“ teatas Motier.

Moulini perekonnale kuulub ka kaubamajakett Galeries Lafayette, mis nõustus 2012. aastal müüma 50% osaluse Monoprixist Carrefouri konkurendile Casino Guichard-Perrachonile.

Prantsusmaal vähenes Carrefouri hüpermarketite müük 1,9%, kuid supermarketite oma kasvas 0,2%. Hispaana, mis on Carrefourile käibelt kolmas turg Prantsusmaa ja Brasiilia järel, oli eredaks kontrastiks Itaaliale, kus müük kukkus 7,6%. Belgias kasvas müük 0,5%. Ladina-Ameerikas kasvas samade poodide müük 10%. Hiinas vähenes müük 4%.

Täna on Carrefouri aktsia hind tõusnud 0,05%, 29,035 eurole. Aastaga on aktsia hind tõusnud 38,4%.

Osale arutelus

  • Romet Kreek

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara