Carrefouri käive vähenes ootuspäraselt

Prantsusmaa suurima jaekaupmehe Carrefouri esimese kvartali käive vastas analüütikute ootustele. Müük paranes Hispaanias ja Belgias, kuid nõrgenes Itaalias ja Hiinas, vahendab Bloomberg.

I kvartali käive vähenes aastaga 3,7%, 19,8 miljardile eurole. See vastas analüütikute ootusele. Vähemalt aasta aega avatud olnud poodide müük (valuutakursi kõikumisteta) kasvas 0,7%.

Carrefour kaalub tuleval aastal Brasiilia üksuse osaluse müüki, et keskenduda hinnale ja mugavusele Prantsusmaal ja tugevdada müüki mujal Euroopas, Ladina-Ameerikas ja Hiinas. Hispaanias kasvas samade poodide müük 0,1%. See on juba järjest teine kasvukvartal kuueaastase müügi vähenemise järel.

„Taastumine jätkus Hispaanias ja Belgias, kiire kasv jätkus Brasiilias, kuid Itaalia on vabalanguses ja Hiina näitab end ikka negatiivsest küljest,“ ütkes Sanford C. Bernsteini analüütik Bruno Monteyne.

Prantsuse Moulini perekonna valdusfirma Motier SAS teatas eelmisel nädalal 6,1% osaluse omandamisest Carrefouris. „See on strateegiline investeering,“ teatas Motier.

Moulini perekonnale kuulub ka kaubamajakett Galeries Lafayette, mis nõustus 2012. aastal müüma 50% osaluse Monoprixist Carrefouri konkurendile Casino Guichard-Perrachonile.

Prantsusmaal vähenes Carrefouri hüpermarketite müük 1,9%, kuid supermarketite oma kasvas 0,2%. Hispaana, mis on Carrefourile käibelt kolmas turg Prantsusmaa ja Brasiilia järel, oli eredaks kontrastiks Itaaliale, kus müük kukkus 7,6%. Belgias kasvas müük 0,5%. Ladina-Ameerikas kasvas samade poodide müük 10%. Hiinas vähenes müük 4%.

Täna on Carrefouri aktsia hind tõusnud 0,05%, 29,035 eurole. Aastaga on aktsia hind tõusnud 38,4%.

Osale arutelus

  • Romet Kreek

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara