5 soovitust uuringute läbiviimiseks

Bauhof Grupi turundusdirektor Britte Maidra jagas Tarbijakäitumise Aastakonverentsil 5 soovitust, kuidas viia läbi uuringuid.

• Maidra soovitab kindlasti küsitlusi korraldada, sest tähtis on teada, mida kliendid meist arvavad.

• Ära jäta küsitluse koostamist turu-uuringu ettevõttele. Mõtle kindlasti kaasa ning küsi neid asju, mida sul on tarvis teada saada.

• Iga küsimuse juures esita endale küsimus – mis ma selle vastusega peale hakkan? Maidra sõnul on õigesti esitatud küsimus ettevõtte salarelv, kuna õigesti küsitud küsimus annab palju informatsiooni ning vastustest saab koostada tegevuskava.

• Välista kogemusega klientidele esitatud küsimustest keskmine või „ei oska öelda“ vastus. Maidra rääkis, et kui küsida inimeste käest, et kas nad soovitavad neid ja kui nad ütlevad, et EI, siis sellega ei ole midagi peale hakata. Kui küsida lisaks, et miks ei soovita, siis sellest saab ettevõttele ülesannete nimekiri.

• Kui muudatused on tehtud, anna aega mõju tekkimisele, ning küsi uuesti. Uuesti küsides saad teada, kas muudatused on mõjutanud klientide arvamust.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara