Maxima tagasisidesüsteemi kasutati märtsis rekordiliselt

Maxima kauplusteketi kliendid kasutavad üha aktiivsemalt kaupluste kassadesse teenindustaseme hindamiseks paigaldatud tagasisidesüsteemi – märtsis hindasid kliendid teeninduskvaliteeti rekordilisel 400 000 korral, mis on eelmise aasta samast kuust ligi 1,5 korda enam.

“Nende nelja aastaga, mil kauplustes tagasisidesüsteemi oleme juurutanud, on ostjatepoolne valmisolek tagasisidet anda üha kasvanud,” ütles Maxima Eesti kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid.  “Märtsis, mil tarbijaid kutsuti üles klienditeenindajaid hindama kõikides sektorites, anti meile tagasisidet rekordilisel arvul.”

Maxima kaupluste tagasiside aparaatidel on kolm nuppu – roheline, kollane ja punane. Rohelisele nupule vajutus kõneleb heast teenindusest, kollasele nupule vajutades annab ostja teada pikast järjekorrast ning punasele nupule vajutus kõneleb ebarahuldavast teenindusest.

"Tagasisidesüsteem toimib meie kauplustes üheltpoolt nii töötajate motivatsioonisüsteemina kui ka abinõuna teeninduskvaliteedi tõstmisel,” ütles Erilaid. “Väga positiivne on, et ebameeldivast teenindusest märku andvate inimeste arv on pidevalt vähenemas ning märtsikuus oli selliseid nupuvajutusi kokku vaid 1500 ehk 0,4 protsenti kõigist vajutustest.”

Kokku 2300 korda ehk 0,6 protsendi vajutustega anti märku liigpikast järjekorrast. “99% nupule vajutanud klientidest olid aga teenindusega rahul ning aitasid seda väljendades kaasa teenindajate premeerimisele,” lausus Erilaid.

Erilaidi sõnul on tagasisidesüsteem end kaupluste teenindustaseme tõstmiseks igati õigustanud. “Seda, et kliendid meie pingutusi ostukogemuse meeldivaks muutmisel hindavad, näitab ka tänavune “Kiida Teenindajat” konkurss, kus Maxima oli Eesti ettevõtete edetabelis kuuendal kohal,” lisas ta.

Erilaidi kinnitusel analüüsitakse jaeketi kõikides kauplustes pidevalt ka negatiivse tagasisidega seonduvat ja ettevõte kasutab seda infot töötajate täiendkoolituse planeerimisel. Andmeid järjekordade aeglusest märku andvate nupuvajutuste kohta kasutatakse jooksvalt kaupluste töökorralduse juhtimises näiteks konkreetsetel kellaaegadel või nädalapäevadel kavandatust enam töötajaid kassadesse suunates, märkis Erilaid.

Maxima käivitas tagasisideprojekti “Töötan naeratades” pilootprojekti neli aastat tagasi, tänaseks on tagasisideaparaadid kõikides Maxima kauplustes. Eelmise aasta jooksul kasutasid kliendid tagasisideaparaate kokku üle kolme miljoni korra.

Maxima kaubandusketil on Eestis kokku 71 kauplust.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara