Viru keskus 10

Viru Keskusel täitus 15. aprillil kümnes tegevusaasta. Keskuse avamine 2004. aastal muutis oluliselt südalinnas inimeste liikumisteekonda ning tänaseks on ajaloolisse asukohta rajatud keskusest saanud Eesti kõrgeima külastatavusega ostukeskus.

Viru Keskust on kümne aasta jooksul külastatud enam kui 114 miljonit korda ning kaupluste ja teeninduskohtade kogukäive on 1,15 miljardit eurot. “Viru Keskuse visioon on olnud avamishetkest peale olla eestimaalaste eelistatuim ostukeskus ja ajaveetmiskoht ning missioon pakkuda sihtkliendile uusimaid trende ja mitmekülgset kaubavalikut,” sõnas Viru Keskuse juhatuse liige Ants Vasar. Lisades, et juubeliaastal lõppevad Viru Keskuses paljud üürilepingud, mis andis neil võimaluse kaupluste kooslust uuendada ning sihtkliendile uusi ja huvitavaid kaubamärke pakkuda.

Viru Keskus on tänaseks pälvinud 19 reklaamiauhinda, korraldanud üle 50 Eesti disainile ja muusikale pühendatud ürituse, viinud läbi 19 moeüritust FIBIT ning viimase raames on antud üle kokku kuus Kuldnõela auhinda. Keskuses on toimunud hulganisti kultuurisündmusi, sealhulgas sümfooniakontserte, teatrietendusi jne. Viru Keskus on tunnistatud Tallinna 2004. aasta parimaks arendusprojektiks, võitnud Aasta Kaubandustegu 2004 ning Aasta Teenindustegu 2006 tiitlid ja on arvatud 2005. aastal Baltic Brand konkursil parimate brändide hulka.

15.04.2004. aastal uksed avanud Viru Keskuse arhitektuurilise lahenduse on loonud arhitektid Vilen Künnapu ja Ain Padrik ning siselahenduse Josée Courtemanche. Käesoleval aastal uuendab Viru Keskus sise – ja välisilmet ning kaupluste kooslust. Eesti turul uute tulijatena leiab käesoleval aastal Viru Keskusest muu hulgas sellised tuntud brändid nagu Massimo Dutti, Dune London, River Island ja Brooks Brothers.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara