Tartu Kaubamaja keskuse külastatavus tõusis 4%

Tartu Kaubamaja keskust külastas 2014. aasta esimeses kvartalis 1,3 miljonit klienti, mida on võrreldes möödunud aastaga 4% rohkem. Keskuse käive ulatus aasta esimeses veerandis 11 miljoni euroni. 

Tartu Kaubamaja keskuse tegevjuhi Marju Jeedase sõnul on ostuaktiivsus tavapäraselt esimeses kvartalis pärast jõule ja pühi pisut tagasihoidlikum ning tarbijad kaaluvad oste rohkem läbi. „Võrreldes eelmise aastaga kasvas külastajate arv esimeses kvartalis kõige enam veebruaris, mil keskust külastas 6% rohkem kliente. Kokkuvõtlikult on esimese kvartali tulemused Tartu Kaubamaja keskuse jaoks igati ootuspärased ja rahuldavad. Järgnevates kvartalites ootame samuti mõõdukat kasvu, kuid hüppelisi muudatusi kaubanduses ega tarbija käitumises ei ennusta,“ sõnas Jeedas.

„Tartu Kaubamaja täiendab sel kevadel keskuse kingavalikut ning juba mai keskel avame kõikide moesõprade rõõmuks rahvusvaheliselt hinnatud kingabrändi Aldo esimese esinduskaupluse Eestis. Samuti on lähitulevikus plaanis tuua Tartusse veel nii mõnigi kauaoodatud ning ihaldusväärne kaubamärk, kuid sellest on hetkel veel täpsemalt vara rääkida,“ lisas Jeedas.

Tartu Kaubamaja on Lõuna-Eesti moe-ja ilukeskus, mille müügitulu 2013. aastal ulatus 51 miljoni euroni ning mida külastas eelmisel aastal 5,4 miljonit inimest.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara