7 põhjust, miks ostmine tavakauplustest ära ei kao

Business 2 Community toob välja 7 põhjust, miks tavakauplused  e-poodide kõrvalt ära ei kao ja inimesed neid jätkuvalt külastavad.

Väga paljud tarbijad ostavad e-poest just kindlate põhimõtete järgi e-poest, kuid on ka väga palju neid, kes kulutaksid rohkem raha kohalikus jaekaupluses. Veebikaupmehed küsivad miks?. Kellele ei meeldis kodus pidžaamas veebist oste teha, kui teine variant oleks minna laupäeva hommikul kauplusesse ostukäruga jalutama ning enne seda tuleb  keskuse juures veel hea parkimiskoht leida.

Kaubanduskeskustes ostjad ütlevad, et nad ikkagi armastavad kauplustes rohkem ostlemas käia, kui sooritada ostud e-poest. Allpool on mõningad põhjused, miks see nii on:

1. Ostlemine on kogemus sisemistele meeltele

Erinevad lõhnad, mis kaupluses on panevad meeled tööle.  Paljud on öelnud, et ei ole paremat lõhna kui naha oma või Chaneli parfüümi lõhn. Või see tunne, mida pakub lambavillast sviiter, mida oled terve õhtu proovinud ja ei suuda ära otsustada kas osta või mitte. Lõhnade ja toodete tunnetamine on selle mängu nimeks, mida e-pood ei suuda pakkuda koheselt.

2. Sotsialiseerumine

E-poest ostmine ja sotsiaalmeedia on toredad, kuid reaalset sotsialiseerumist nende vahendusel ei toimu. Kaupluses ostlemine on kvaliteetaja veetmine sõprade või perekonnaga, kelle käest saab küsida ka arvamust proovitavate riideesemete kohta. Virtuaalseks sotsialiseerumise katseks võib nimetada seda, kui teed endast uute riietega kabiinis pilti ning siis jääb ootama, et keegi reageeriks kuidagimoodi sinu väljanägemisele ennem, kui garderoobi järjekord liiga pikaks läheb.

3. Treening kaubanduskeskuses

Kui sulle ei meeldi käia spordikeskustes, siis kaubanduskeskustes jalutamine on hea võimalus põletada kaloreid. Võta kaasa FitBit või sammulugeja ning lihtsalt jaluta. Teine võimalus on istuda diivanil ja tellida kaupu veebist võib olla mugav, aga see ei aita põletada neid kaloreid, mida sa lõunasöögiks sõid.

4. Ei ole transpordi frustratsiooni

Kindlasti mõtled, et säästad raha, kui tellid toote veebist, aga kui sa seisad silmitsi valikuga: standard, express või sama päeva transport, siis sa võid kulutada „tasuta“ transpordile rohkem, kui algselt planeerisid. Kindlasti tasub mainida ka seda, et transpordi aega võib mõjutada kehvad ilmaolud või ootamatud õnnetused transporditeekonnal.

5. Tootes pettumine

Kui mitu korda on veebipoest tellitud kaupa, mis ei istu selga, on valet värvi või toode ei näe välja sedasi nagu see arvutiekraani pildil oli.

6. Võimalus kasutada lemmik ostlemise appe

See, et sa jätad enda sülearvuti koju, kui lähed kauplusesse ostlema. See ei pea tingimata tähendama seda, et sa ei võiks kasutada tehnikat, et leida häid pakkumus. USAs on olemas erinevad ostlemise appid, mis aitavad leida erinevaid soodustusi, kuponge, lähedal asuvaid allahindlusi või teenida punkte iga kord, kui kauplusesse sisse astud.

7. Kohene rahulolu

Poes ostlemine täidab koheselt sinu rahulolu. Selle jaoks on olema ka teine majanduslik termin: tehingu kasulikkus. Sa ei iga kord toodet sellepärast, et sa seda vajad, vaid sellepärast, et selle ostmine annab sulle heaolu tunde. Kui tellid e-poest kingapaari, siis see ei paku seda sama tunnet, kui jalutada keskuses kingad poekotis.

Ajad võivad muutuda, kuid kohalik kaubandus ei kao kuhugi. Vaatamata tugevale e-kaubanduse reklaamile, siis e-kaubanduse osakaal kogu kaubandusest on siiski väga väike. Küsi oma klientide käest, et miks nad armastavad käia sinu kaupluses, siis nendest vastustest saad kokku panna terve pika nimekirja headest omadustest.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara