Rimis ja Säästumarketi kauplustes on 110 vaba töökohta

Alates aprillist Rimi Eesti Foodi personalijuhina ametisse astunud ettevõtte senine koolitusjuht Kaire Tero ütles, et täna on Rimi ja Säästumarketi kauplustes 110 vaba töökohta, neist enamus Tallinnas ja Harjumaal.

Värske personalijuhi Tero sõnul on Rimi seadnud eesmärgi olla jaekettide seas parim tööandja. “Tööjõupuudus kaubanduses on jätkuvalt kõrge. Täna on Rimi ja Säästumarketi kauplustes 110 vaba töökohta, neist enamus Tallinnas ja Harjumaal.” Tero hinnangul on tööjõupuudus hetkel võrreldav kriisieelse perioodiga, mil samuti oli uute töötajate leidmine väga raske.

Tero sõnul on jaeketi töötajate ridadesse muuhulgas väga oodatud ka noored inimesed, kes otsivad esimest töökohta kas kooliõpingute kõrvalt või järel. Mujal maailmas on tema hinnangul tavaline, et noorte esimesed töökogemused saadakse jaekaubanduses – kas kooliõpingute kõrvalt või nende järel.  „Amet kaupluses ja saadud kogemus annavad noortele väga hea vundamendi edasiseks karjääriks. Poes töötamisel saavad noored lisaks ametioskustele suhtlemisjulguse ja -oskuse, millest tänapäeva noortel teinekord vajaka on,“ täiendas Tero.

Alates 2007. aastast on Tero juhtinud Rimi arendus- ja koolitusvaldkonda, mis on teeninud ettevõtet töötajate süteemisel arendamisel. Personalivaldkonnas on ta töötanud alates 2005. aastast omades nii personalijuhi, koolitusjuhi kui ka koolitaja kogemust. Viimase 10 aasta jooksul on Kaire täiendanud ennast personalijuhtimise ja andragoogika valdkonnas ning õppinud suhtlemistreeneriks.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara