Marimekko langes suuremasse kahjumisse

Soome rõiva- ja tekstiilibrändi Marimekko kahjum kasvas tänavu esimeses kvartalis 1,7 miljoni euroni, mida on 36% mullusest enam.

Ettevõtte netomüük langes 19,4 miljoni euroni (6%) ja jäi alla analüütikute ootusi, kes olid ennustanud pea 6% suuremat, 20,5 miljoni euro suurust käivet.

Firma kulumieelne ärikahjum kasvas 700 000 euroga mullu esimese kvartaliga võrreldes koguni 260%. Ilma ühekordsete kuludeta oli firma kahjum 1,1 miljonit eurot, mis on mullusest 16% parem tulemus.

Ettevõtte teatel aitasid näitaja paranemisele kaasa eeskätt tehaste sulgemine Sulkavas ja Kitees, efektiivsuse tõus Helsingi tekstiilitehases ja ümberkorraldused USA turul. Tulemust aitasid aruande järgi parandada ka allahindlused firma poodides.

Rõivafirma juht Mika Ihamuotila ütles ametlikus teadaandes, et kehvade tulemuste taga on muu hulgas kehv ärikliima ja madal tarbijakindlus. Siiski jäi ta optimistlikuks Aasia turu osas.

Ihamuotila sõnul on digitaliseerimise valguses tarbijate ostukäitumises praegu toimumas suured muutused. Just seetõttu nähakse aruandes määrava tähtsusega mitmes kanalis toimuva äri arendamist. "E-poed suurendavad pidevalt oma turuosa kogumüügist ja püüame pidevalt võita kliente nii veebi- kui ka tavapoodides," tunnistas ta.

Marimekko kahjum aktsia kohta tõusis 19 eurosendini, mis on 36% mullusest suurem. Aastaga on ettevõtte aktsia Helsingi börsil kukkunud 9,4 eurole (8%), tänavu on langus olnud ligi 4,6%. Uudisele on aktsia täna reageerinud 0,9% tõusuga.

Osale arutelus

  • Juhan Lang

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara