10 müügitrikki, mis panevad sind poes rohkem kulutama

Paljud meist on ostlemisretkelt naastes imestanud, miks oleme ostnud rohkem ja ka selliseid kaupu, mida meil polnud plaanis soetada. MarketWatch loetles kümme nippi, millega kaupmehed meid õnge võtavad.

Kuid enne poodlema minekut tasub arvestada veel kolme nõuandega:
1) ära võta kauplusse kaasa oma lapsi, sest nemad "aitavad" sul rohkem kulutada;
2) ära mine ostlema kaaslasega, sest teise inimese mõjul kipume me rohkem kulutama;
3) vali ostukäru asemel -korv, mis lihtsalt mahutab vähem kraami ja mis hoiab su käed kinni.

Aga nüüd kaupmeeste trikid, mis panevad sind kaupluses rohkem kulutama.
1. Nad kohtlevad sind kui head sõpra.
2. Nad müüvad sulle taaskasutatava koti, millel on nende kaupluse logo.
3. Nad võimaldavad sul keset osturetke end kosutada ja jalga puhata.
4. Nad pakuvad sulle ainult veidike kallima raha eest oluliselt paremat asja kui see, mis esimesena su tähelepanu köitis.
5. Nad võtavad toote nulliga lõppevast täishinnast ühe sendi maha.
6. Nad lubavad lahendada kõik tootega hiljem tekkida võivad probleemid.
7. Nad pakuvad tasuta kojuvedu.
8. Nad meelitavad sind allahindluskampaaniatel ostma niigi odavat kraami.
9. Nad muudavad soodsa kauba jahtimise sulle mänguliseks.
10. Nad rõhuvad lisadele, mille sa pead põhitootega kaasa ostma.

Osale arutelus

  • aripaev .ee, Ave Lepik

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara