Baltika käivitab Eestis uue kaubamärke ühendava boonusprogrammi

Tänasest alustab Baltika uue boonusprogrammi AndMore pakkumist. See võimaldab senise ühe kaubamärgi asemel kasutada seda kuue erineva kaubamärgi 35 poes, teatas ettevõte.

Suve jooksul käivitatakse programm ka Lätis ja Leedus ning sügisel laieneb boonusprogramm ka e-poe klientidele.

„Soovime teha oma klientide elu mugavamaks ja valikuvõimalused suuremaks – kliendil on võimalus teenida boonuseurosid oma kliendikontole iga ostu pealt ning valida ise, kus ja mis määral ta teenitud boonust kasutada soovib. Ostes endale mantli Ivo Nikkolost, saab selle pealt teenitud boonust kasutada hoopis mehele kingiks ostetud särgi eest tasumisel Baltmani kaupluses. Boonustaseme suurus võib tõusta kuni 10%-ni, sõltuvalt aasta jooksul tehtud ostude kogusummast,“ sõnas Baltika Grupi turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa.

Uus boonusprogramm pakub ostjale  vajadusel muretumat kauba tagastusvõimalust – ostetud kasutamata kauba saab ükskõik millisesse sama kaubamärgi poodi tagasi tuua lausa 30 päeva jooksul. Kui paljud kliendiprogrammid pakuvad soodustust vaid täishinnaga toodetelt, siis AndMore programmiga liitudes saab boonuseurosid nii teenida kui kasutada igal ajahetkel - ka üldiste allahindluste ja kampaaniate ajal.

„Programmi raames soovime teha personaalsemaid pakkumisi oma klientidele lähtuvalt nende eelistustest ja vajadustest – näiteks kingime kõigile programmiga liitunuile sünnipäevaks 10€ väärtuses boonuseurosid. Suurem personaalsus tähendab kliendile tulevikus seda, et ta saab meilt oma ostukäitumisele ja vajadustele vastava isikliku sooduspakkumise,“ lisas Terasmaa.  

Baltika boonusbrogramm koondab Montoni, Ivo Nikkolo, Baltmani, Mosaici, Bastioni ja Blue Inc Londoni kaubamärgid.

 

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara