Baltika käivitab Eestis uue kaubamärke ühendava boonusprogrammi

Tänasest alustab Baltika uue boonusprogrammi AndMore pakkumist. See võimaldab senise ühe kaubamärgi asemel kasutada seda kuue erineva kaubamärgi 35 poes, teatas ettevõte.

Suve jooksul käivitatakse programm ka Lätis ja Leedus ning sügisel laieneb boonusprogramm ka e-poe klientidele.

„Soovime teha oma klientide elu mugavamaks ja valikuvõimalused suuremaks – kliendil on võimalus teenida boonuseurosid oma kliendikontole iga ostu pealt ning valida ise, kus ja mis määral ta teenitud boonust kasutada soovib. Ostes endale mantli Ivo Nikkolost, saab selle pealt teenitud boonust kasutada hoopis mehele kingiks ostetud särgi eest tasumisel Baltmani kaupluses. Boonustaseme suurus võib tõusta kuni 10%-ni, sõltuvalt aasta jooksul tehtud ostude kogusummast,“ sõnas Baltika Grupi turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa.

Uus boonusprogramm pakub ostjale  vajadusel muretumat kauba tagastusvõimalust – ostetud kasutamata kauba saab ükskõik millisesse sama kaubamärgi poodi tagasi tuua lausa 30 päeva jooksul. Kui paljud kliendiprogrammid pakuvad soodustust vaid täishinnaga toodetelt, siis AndMore programmiga liitudes saab boonuseurosid nii teenida kui kasutada igal ajahetkel - ka üldiste allahindluste ja kampaaniate ajal.

„Programmi raames soovime teha personaalsemaid pakkumisi oma klientidele lähtuvalt nende eelistustest ja vajadustest – näiteks kingime kõigile programmiga liitunuile sünnipäevaks 10€ väärtuses boonuseurosid. Suurem personaalsus tähendab kliendile tulevikus seda, et ta saab meilt oma ostukäitumisele ja vajadustele vastava isikliku sooduspakkumise,“ lisas Terasmaa.  

Baltika boonusbrogramm koondab Montoni, Ivo Nikkolo, Baltmani, Mosaici, Bastioni ja Blue Inc Londoni kaubamärgid.

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara