Balbiino jäätiste müügi käive kasvas 15% 

AS Balbiino müüs eelmisel aastal Eestis üle kümne miljoni jäätise, kasvatades Balbiino kaubamärgiga jäätiste käivet 15%.

AS Balbiino müügikäive kasvas võrreldes 2012. aastaga 17,8%. Jäätisemüügi käive tõusis eelkõige tänu Onu Eskimo koorejäätiste 53-protsendilise ja Koorejäätiste 25-protsendilisele müügi kasvule.

„Üha rohkem jäätisesõpru eelistab Balbiino koorejäätiseid, mis kujunesidki eelmise aasta vaieldamatuteks lemmikuteks, kasvatades Balbiino koorejäätiste müüki 16%,“ ütles AS Balbiino juhataja Kaido Salurand.

Salurand rääkis, et üllatajateks olid pulgajäätised, mille müük tegi eelmisel aastal suure hüppe. Balbiino sortimenti kuulub kaks Eestis ainulaadse formaadiga jäätist, tänu Raksi müügikasvule ja Jäämurdja edukale vastuvõtule kasvas Balbiino Eesti turu unikaalsete jäätiste käive aastaga 20%.

AS Balbiinole kuuluva Härmavilja kaubamärgi külmutatud toodete käive kasvas 22%.

AS Balbiino on ainus Eesti jäätisetootja, kellel on BRC toiduohutuse ja kvaliteedijuhtimise sertifikaat. AS Balbiino põhineb 100% Eesti kapitalil, kuulub NG Investeeringute gruppi ja annab tööd ligi 300 inimesele. Lisaks jäätise tootmisele tegeleb AS Balbiino külmutatud ja jahutatud toodetega. AS Balbiino impordib ja vahendab külmutatud köögivilju, marju, kulinaariatooteid, kala ja liha.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara