Nišipood ava parimal kaubanduspinnal

Ökopoed, mille eesmärk on pakutava elustiili laiem propageerimine, soovivad kaubanduspinnana kasutada vaid kergesti ligipääsetavaid ning käidavaid kohti.

Ökotoodete jae- ja hulgimüüja Biomarketi juhatuse liikme Priit Mikelsaare sõnul pole mõtet avada kauplusi ükskõik kus, vaid ainult sobiva pinna leidmisel, kirjutab 26. mai kinnisvara rubriik.

Mikelsaare sõnul on Biomarketi kaupluste asukohad ja suurused välja kujunenud aja jooksul ning seda on ühelt poolt mõjutanud ettevõtte enda areng ning teisalt ka see, milliseid vabu kaubanduspindu on saada olnud.

"Biomarketi esimene pood, küll mitte Biomarketi nime all, avati kümme aastat tagasi vanalinnas ning pärast paari-kolme tegutsemisaastat otsustasime kaupluse asukoha valikul keskenduda eelkõige suure käidavusega kohtadele, nagu näiteks suured kaubanduskeskused. Ning esialgu vaid Tallinnas," kirjeldas mees eduka poeketi algusaegu.

Millest lähtub Biomarket kaupluse asukoha valikul ning kuidas Biomarket edu on saavutanud, loe pikemalt edasi Äripäevast.

Osale arutelus

  • Kaidi Tahula, Urve Vilk

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Statistika

Teabevara