Hinnatõus mais minimaalne

Tarbijahinnaindeksi muutus oli 2014. aasta mais võrreldes aprilliga 0,1% ja võrreldes eelmise aasta maiga samuti 0,1%, teatas statistikaamet.

Kaubad olid eelmise aasta maiga võrreldes 0,1% kallimad, teenuste hind ei muutunud. Kaupade ja teenuste administratiivselt reguleeritavad hinnad on eelmise aasta maiga võrreldes tõusnud 0,3% ja mittereguleeritavad hinnad muutunud 0,0%.

Eelmise aastaga võrreldes mõjutas tarbijahinnaindeksit enim elekter, soojusenergia ja küte, milles soojusenergia oli 3,7% ja kodudesse jõudnud elekter 3,3% odavam. Indeksile oli suurem mõju veel ka alkohoolsetel jookidel ja tubakal, mis kallinesid aastaga vastavalt 3,1% ja 6,7%, ligi 14% odavamatel mobiilsideteenustel ning piimatoodetel, mis mullusega võrreldes olid 6,1% kallimad.

Mootorikütus on aastataguse ajaga võrreldes kallinenud 0,1%. Mullu sama ajaga võrreldes on toidukaupadest enim kallinenud juust (8%) ja odavnenud suhkur (31%).

Aprilliga võrreldes olid mais tarbijahinnaindeksi suuremateks mõjutajateks toit, millest piim ja piimatooted olid 1,3% ja puuvili 2,7% odavamad ning 1,6% kallimalt kodudesse jõudnud elekter. Kuuga kallines enim kapsas (54%) ja odavnes kurk (34%).

Osale arutelus

  • Indrek Kald

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara