Neljas Eesti rannas saab sel suvel maksta jäätise eest mobiiliga 

Alates tänasest, 6. juunist saab 4 Eesti rannas, kokku 8 Premia jäätisekioskis oma ostude eest tasuda mobiiltelefoniga.

„M-maksete projekt sai eelmisel aastal alguse praktilisest vajadusest ning osutus ülimenukaks. Paljud suvitajad ei võta randa kaasa sularaha või pangakaarti, kuid mobiiltelefoni ei jäta tänapäeval keegi naljalt koju," sõnas Premia Foodsi ASi juhatuse esimees Katre Kõvask. Ta rääkis, et m-makse võimalus sai nende jäätisekioskitesse paigaldatud, et tasumine oleks võimalikult lihtne ja mugav. Mobiiliga tasutud summa kajastub kliendil järgmisel kuul mobiilioperaatori poolt väljastatud arvel.

Eelmine aasta alustasid pilootprojektis Premia jäätisekioskid Stroomi ja Pikakari rannas, see aasta avab Premia 8 m-makse võimalusega kioskit 4 Eesti rannas: Pärnu, Stroomi, Pirita ja Pikakari.

AS Premia Foods on toiduettevõte, mis tegutseb kuuel turul ja mis on noteeritud NASDAQ OMX Tallinna börsil alates 2010. aasta 5. maist. Täna on ettevõttest, mis tegutseb nii Balti riikides, Venemaal kui ka Soomes ja Rootsis, saanud kõigil turgudel juhtiv toidufirma, mida tuntakse eelkõige tema kõrgelt hinnatud kaubamärkide kaudu jäätiseturul, jahutatud kalatoodete ning külmutatud kaupade turgudel. Premia Foodsi peamised kaubamärgid on Premia, Eriti Rammus, Heimon Gourmet, Väike Tom, Sahharnõi Rozhok, Etalon, Baltiiskoje, Klasika, Maahärra, Viking, Natali, Bueno!, jt. Ettevõtte käive oli 2013.aastal 98,9 miljonit eurot ning see annab tööd ligikaudu 750-le inimesele kuues riigis.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara