Neljas Eesti rannas saab sel suvel maksta jäätise eest mobiiliga 

Alates tänasest, 6. juunist saab 4 Eesti rannas, kokku 8 Premia jäätisekioskis oma ostude eest tasuda mobiiltelefoniga.

„M-maksete projekt sai eelmisel aastal alguse praktilisest vajadusest ning osutus ülimenukaks. Paljud suvitajad ei võta randa kaasa sularaha või pangakaarti, kuid mobiiltelefoni ei jäta tänapäeval keegi naljalt koju," sõnas Premia Foodsi ASi juhatuse esimees Katre Kõvask. Ta rääkis, et m-makse võimalus sai nende jäätisekioskitesse paigaldatud, et tasumine oleks võimalikult lihtne ja mugav. Mobiiliga tasutud summa kajastub kliendil järgmisel kuul mobiilioperaatori poolt väljastatud arvel.

Eelmine aasta alustasid pilootprojektis Premia jäätisekioskid Stroomi ja Pikakari rannas, see aasta avab Premia 8 m-makse võimalusega kioskit 4 Eesti rannas: Pärnu, Stroomi, Pirita ja Pikakari.

AS Premia Foods on toiduettevõte, mis tegutseb kuuel turul ja mis on noteeritud NASDAQ OMX Tallinna börsil alates 2010. aasta 5. maist. Täna on ettevõttest, mis tegutseb nii Balti riikides, Venemaal kui ka Soomes ja Rootsis, saanud kõigil turgudel juhtiv toidufirma, mida tuntakse eelkõige tema kõrgelt hinnatud kaubamärkide kaudu jäätiseturul, jahutatud kalatoodete ning külmutatud kaupade turgudel. Premia Foodsi peamised kaubamärgid on Premia, Eriti Rammus, Heimon Gourmet, Väike Tom, Sahharnõi Rozhok, Etalon, Baltiiskoje, Klasika, Maahärra, Viking, Natali, Bueno!, jt. Ettevõtte käive oli 2013.aastal 98,9 miljonit eurot ning see annab tööd ligikaudu 750-le inimesele kuues riigis.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara