9. juuni 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Üürnike meeleheaks avati autopesula

Pikaajalise üürisuhte hoidmine on igapäevane sihikindel töö, mis peaks olema hoone omaniku või selle esindaja olulisim eesmärk, et vältida üürniku lahkumist.

Tartus Tasku keskuses on üürnike survel avatud nii jalgrattaparkla kui ka autopesula, kirjutab 9. juuni kinnisvara rubriik. 

Ajal, mil äri- ja büroopindade valik jõudsalt kasvab, on kinnisvaraomanikele olulisim küsimus, kuidas oma vara väärtust kasvatada ning rentnikele turunõuetele vastavaid tingimusi pakkuda. Üürilistel seevastu on üha paremad šansid tingimuste üle kaubelda.

Tartus asuva Tasku keskuse juhataja Eveli Opmanni sõnul lepitakse tavapäraselt üürilepingus kokku, millistele tingimustele peab üüripind vastama. "Oleme keskendunud pikaajaliste suhete arendamisele üürnikega ning püüame leida võimaluse üürnike soovidele vastu tulla. Uurime ka üürnike rahulolu ning ootusi iga-aastase rahuloluküsimustiku kaudu. Näiteks viimase küsimustiku tagasisidena tekitasime hoones jalgrattaparkla, kuhu on üürnikel võimalik turvaliselt oma jalgratas tööloleku ajaks jätta," rääkis ta.

Ka autopesula teenus loodi vastu tulles üürnike soovidele – on mugav jätta auto pesulasse, ise tööle suunduda ning pärast järele minna. "Usume, et suur lisateenuste pakkumine on see, miks Tasku keskuse büroopinnad on Tartu kesklinna atraktiivsemaid," ütles Opmann.

Tema sõnul määrab üürihinna, nagu see on turumajanduse puhul loomulik, nõudluse ja pakkumise suhe. "Meie hinnapoliitika on tavapäraselt selline, et oleme määranud hoonetele keskmised baashinnad, mis peaksid tagama kinnisvara omanikule nõutava tootluse ning sellele baashinnale lisandub üürniku spetsiifilise lahenduse maksumus. Samas peab iga tehingut vaatama kompleksselt, peale hinna on oluline ka lepingu pikkus ning üürilepingu katkestamise tingimused," selgitas ta.

Vaadates uusi planeeritavaid ehitisi, tundus Opmannile, et praegu valitseb Tartus selles osas pigem optimism. "Pindade kvaliteedinõuded on ajaga kindlasti kasvanud, üürnikud on läinud erinevate soovide suhtes teadlikumaks, väga tähtsaks peetakse kõrvalkulude mõistlikku taset," rääkis ta.

Loe artiklit edasi Äripäevast ning saada teada, mis on üüripinna tüüpiliseim viga.

Autor: Urve Vilk, Kairi Oja

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757