Uued tsehhid kahekordistasid Maxima lihamüügi  

Maxima supermarketites eelmisel aastal üle Eesti avatud viis lihatsehhi on aidanud jaeketi oma lihatoodete müüki kahekordistada.

Maxima kommunikatsioonijuhi Erkki Erilaidi sõnul on mullu kevadel Valga, Tartu, Võru, Pärnu ja Narva kauplustes avatud lihatsehhides toodetavad “Meistrite kvaliteedi” kaubamärgiga lihatooted lihamüüki tuntavalt kasvatanud. “Viide tsehhi investeeriti üle 100 000 euro ja loodi ligi 40 uut töökohta ning aastaga on see investeering end igati õigustanud,“ ütles Erilaid. „Kui varem müüdi Maxima XX supermarketites värskeid lihatooteid 7-8 tonni kuus, siis tsehhide avamise järel on müük kasvanud 16-18 tonnini."

Kogu Maxima kauplustevõrgus kasvas lihamüük tänavu mais võrreldes mullu sama kuuga uute lihatsehhide ja poodide rajamise toel 30 protsenti. Erilaidi sõnul oli tarbijate nõudlust värskete lihatoodete järele selgelt tunda. "Käibe- ja mahukasv on positiivseks üllatuseks, kuna konkurents lihatootjate vahel on väga terav ning ka lihatarbimine pole viimastel aastatel Eestis oluliselt kasvanud," märkis ta.

Erilaidi sõnul valmistatakse Maxima lihatsehhides igapäevaselt üle 90 erineva nimetusega pooltoote, mille tooraineks on suures osas eestimaine kvaliteetne liha.

Erilaid lisas, et prognooside kohaselt näitab ka juunikuu aasta varasemaga võrreldes märgatavat müügitõusu, seda tänu jaanipühadel hüppeliselt kasvava lihatarbimisega.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara