Mait Malmsten lõi oma rõivabrändi

Näitleja Mait Malmsten lõi oma rõivabrändi Waba, mille esimene toode on Muhu vesti mustriga valge polosärk.

Waba taga seisab ka innovaator Indrek Kaing, kes on tuntust kogunud rahvusmustrite laiadele massidele tutvustamisega. Meeste algatusele pani õla alla Kersti Toots. "Minuni tuli üks ütlemata ilus Eesti mõte vahvate eesti meeste poolt, milles rõõmuga kaasa löön," märkis ta pressiteates.

Malmsteni sõnul sai idee alguse varakevadel vestlusest Kaingiga. Mõlemal on huvitavate särkide osas mõtteid ja sõpradest kunstnikke, kelle ideed tahaks avalikustamist.

"Inimestele rahvuslike mustrite tutvustamine tekitab ühiskonnas suurema sidususe ja see on väärt, et selle nimel seljad kokku panna," sõnas Malmsten.

Avalöögiks valis Waba bränd Muhu särgi. "Need konkreetsed särgid on praktilised: tahtsin ka ise kanda seda ilusat ja tuntud värvikombinatsiooni, mis lambavillasena olnuks suvel liiga kuum. See on Eesti projekt kõige paremas ja otsesemas mõttes," selgitas näitleja.

Waba kaubamärgiga tooteid on võimalik osta suurimates kaubanduskeskustes leitavatest T-särgipoodidest ja internetist.

Innovaatilise erilahendusena on uue netipoe avamisel kasutatud kõige moodsam Fits.me virtuaalne proovikabiin. Särgi ideele on andnud oma õnnistluse nii Eesti Rahva Muuseum kui ka Eesti Rahvakunsti ja Käsitöö Liit.

Mait Malmsten lõpetas 1994. aastal muusikaakadeemia lavakunstikooli ja töötab samast ajast draamateatris. Ta on löönud kaasa ka filmides ja telelavastustes ning pälvinud teatri aastaauhindu ning kultuurkapitali aastapreemia.

 

Osale arutelus

  • Indrek Kald

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara