Rimi parim teenindaja töötab Sillamäe Säästumarketis

Eile kuulutatu Rimi iga-aastasel teenindajate võistlusel Nobenäpp välja konkursi võitjad ning seekord tuli võitjaks Sillamäe Säästumarketi teenindaja Aina Blazkova, kes sai auhinnaks 960-eurose reisivautšeri.

Rimi Nobenäpu konkursi kolmanda koha võitis Rakvere Põhjakeskuse Rimi hüpermarketi teenindaja Õie Samma, teise koha sai Gerli Piirimaa Postimaja Rimist ning esikoha võitis Aina Blazkova Sillamäe Säästumarketist.

Võistluse eelvoorus osales 165 teenindajat ning eelvoor koosnes kahest osast, mis olid veebipõhised. Osaled pidid lahendama ühe teenindussituatsiooni ja vastama küsimusele „Miks peaksid kliendid valima just Rimi või Säästumarketi oma sisseostude tegemiseks?“. Sealt edasi pääses poolfinaali 78 tublit võistlejat, kelle ülesandeks oli tunda kaupa, vastata mitmetele küsimustele ja lisaks kontrolliti ka rahalugemise oskust. Lõppfinaali pääses 20 võistlejat, kellel testiti mälu, hinnati teenindusvalmidust.

Lisaks parimate teenindajate auhinnale anti välja ka parimate kaupluste tiitlid. Kolmandale koha sai Rakvere Põhjakeskuse Rimi hüpermarket. Teisele kohale jäi Võru Rimi supermarket ning esimese koha võitis Tallinna ja Läänemaa Säästumarketite regioon.

Rimi Eesti Foodi personalijuht Kaire Tero tänas kõiki teenindajaid antud ametikoha väärtustamise eest. „Tähtis ei ole see, et kliente teenindatakse vaid see, et kuidas neid teenindatakse. Kui inimene teeb tööd rõõmsa südamega, siis muudab see ka teised rõõmsaks,“ ütles Tero.

Tartu mini-Rimi teenindaja Andres Käosaar, kes on juba meedias väga palju tähelepanu saanud ning kliendid on talle loonud ka Facebooki fännilehe, rääkis auhinnatseremoonial, et kuna ta on nii lühikest aega teenindajana töötanud, siis temas pakatab veel entusiasmi. „Rutiin ja monotoonsus ei ole mu kulmu veel kortsuma pannud,“ ütles Käosaar kõnes. Ta jätkas, et esimeses etapis on teenindajal silmis veel üllas eesmärk, töö ei ole saanud veel tuttavaks ja sellel on sind võimalik veel üllatada. „Kui külastad kauplust, siis mõtle, millist teenindust sa soovid saada, siis tasub ise kaupluses ka samamoodi käituda,“ sõnas ta. Lisades, et kui kauplusesse tulevad pahurad kliendid ja teevad tuju morniks, siis tasub meenutada alati esimest etappi, kui kõik oli veel rõõmus. Käosaar ise on töötanud Tartu mini-Rimi teenindajana poolteist kuud. Ta lisas, et klient on kui peegel ning kui teenindaja on õnnelik, siis tulevad ka kliendid õnnelikuna nende juurde tagasi.

Hiljem Käosaarelt uurides, miks ta otsustas teenindajaks hakata, siis tema peamine põhjus oli siiski see, et soovib inimestega suhelda ning see amet seda võimaldab. „Ma arvan, et teenindajad peavad ise olema rõõmsamad ja positiivsemad, siis neid märgatakse ka rohkem,“ ütles ta. Ta lisas, et naeratus peitub võti.

Rimi Nobenäpp Aina Blazkova ütles, et temale meeldib see töö sellepärast, et see võimaldab inimesi aidata ning teenindaja töö on huvitav ja annab energiat. „Ma tahan inimestega suhelda ning seetõttu ei soovi ma saada ka kaupluse juhatajaks, sest siis ei saa ma inimestega nii palju suhelda,“ ütles Blazkova. Ta lisas, et antud ametikohal ei ole rahal tähtsus ning ta on uhke selle üle, et ta on teenindaja.

Rimi korraldab teenindajate võistlust Nobenäpp 2007. aastast, kus hinnatakse ja tunnustatakse parimaid teenindajaid. Rimi ja Säästumarketi kauplustes töötab kokku enam kui 2700 teenindajat.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Statistika

Teabevara