Eesti tarbija eelistab grillimisel traditsioonilisi maitseid

Igasuvisel grillihooajal pakuvad tootjad uudsete maitsetega grilltooteid ning tarbija on meelsasti valmis huvitavaid maitseid ja marinaade testima, kuid grilltoodete müügistatistika näitab Eesti inimese toetust traditsioonilistele lihatoodetele ja –maitsetele.

“Lihatoodete müügiedetabelis troonivad traditsiooniliselt sea kaelakarbonaad, broilerifilee ja –koivad ning lambasooles toorvorstid,” lausus Maxima Eesti kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid. “Marinaadidest eelistatakse erinevate tootjate pakutavaid klassikalisi, järgnevad lihatooted punases ja keefirimarinaadis.”

Erilaiu sõnul võtab tarbija meelsasti vastu ka uudsetes marinaadides tooted ja mõnedki neist kinnistuvad ka lemmikute edetabelis.

Kana- ja kalkuniliha puhul eelistab Eesti tarbija pigem maitsestamata toodet, mida ise marineerida. “Kõrvuti linnulihaga tõuseb marineerimata toodetest esile veel sea kaelakarbonaad, mida ostjad eelistavad sageli ise maitsestada,” lausus Erilaid.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara