Eesti tarbija eelistab grillimisel traditsioonilisi maitseid

Igasuvisel grillihooajal pakuvad tootjad uudsete maitsetega grilltooteid ning tarbija on meelsasti valmis huvitavaid maitseid ja marinaade testima, kuid grilltoodete müügistatistika näitab Eesti inimese toetust traditsioonilistele lihatoodetele ja –maitsetele.

“Lihatoodete müügiedetabelis troonivad traditsiooniliselt sea kaelakarbonaad, broilerifilee ja –koivad ning lambasooles toorvorstid,” lausus Maxima Eesti kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid. “Marinaadidest eelistatakse erinevate tootjate pakutavaid klassikalisi, järgnevad lihatooted punases ja keefirimarinaadis.”

Erilaiu sõnul võtab tarbija meelsasti vastu ka uudsetes marinaadides tooted ja mõnedki neist kinnistuvad ka lemmikute edetabelis.

Kana- ja kalkuniliha puhul eelistab Eesti tarbija pigem maitsestamata toodet, mida ise marineerida. “Kõrvuti linnulihaga tõuseb marineerimata toodetest esile veel sea kaelakarbonaad, mida ostjad eelistavad sageli ise maitsestada,” lausus Erilaid.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara