Riia kaubanduskeskus Spice kampaania sai kõrge tunnustuse

Riias asuv kaubanduskeskus Spice võitis rahvusvahelise kaubanduskeskuste organisatsiooni ICSC poolt korraldataval European Marketing Awards 2014 konkursil kuldmedali oma üritusega Housewives Olympics.

Konkursil tunnustatakse kõige innovaatilisemaid ja efektiivsemaid turundus- ja PR-kampaaniaid. Ainsana Ida-Euroopas ja Baltikumis nii kõrge tunnustuse pälvinud Spice keskuse arendaja ja enamusomanik on Eesti ettevõte E.L.L. Kinnisvara.

Housewives Olympics on Spice Home keskuse iga-aastane üritus, mis pälvib alati nii meedia kui avalikkuse tähelepanu. Tänavu juba kolmandat korda toimunud üritusel oli 181 osalejat (sealhulgas üks mees), kes võistlesid Läti parima koduperenaise tiitlile.

Vaata võidu toonud Housewives Olympics kampaania sisu ja tulemuste kokkuvõtte videot

European Solal Marketing Awards toob kokku kaubanduskeskuste parimad turunduskampaaniad Euroopast ja Lõuna-Aafrika Vabariigist. Tänavu olid kandidaadid jagatud kahte suurde gruppi – traditsiooniline turundus ja uus meedia – ning omakorda 12 kategooriasse. Kampaaniaid analüüsis 17 riigist pärit rahvusvahelistest turundusprofessionaalidest koosnev þürii, kes hindas nii eesmärke, tegevusi, loovust kui kuluefektiivsust.

Rahvusvaheline kaubanduskeskuste organisatsioon ICSC on asutatud aastal 1957 ning sel on üle 66000 liikme enam kui 100 riigist, sealhulgas kaubanduskeskuste omanikud, arendajad, juhid, turundusspetsialistid, investorid, jaekaupmehed, agendid ning teised.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara