“Kokku alandasime alates 1. juulist hindasid pea kõikide tootegruppide lõikes, mis kuuluvad Eesti inimeste igapäevasesse ostukorvi,” lausus Maxima Eesti kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid. “Keskmiselt on uuel tasemel hind 15 protsenti madalam, kuid kampaania hõlmab ka senisest ligi 30 protsendi võrra odavama hinnaga kaupa.”
Erilaiu sõnul soovib Maxima hindade alandamisega pakkuda majanduskeskkonna jahenemise tingimustes ostjatele kindlust, et koduse toidulaua lemmiktooted on poes saadaval hea hinnaga. “Täna, mil sisetarbimine ei kasva oodatud tempos ja inimesed muudavad oma ostukäitumist, soovime pakkuda ostjatele põhiliste toidukaupade puhul lisaks praegu suure osa müügist moodustavate kampaaniatoodete kõrval ka soodsat tavahinda,“ ütles Erilaid.
Hinnalangetus hõlmab Erilaiu sõnul põhitoiduaineid nagu leiba-saia, piima- ja lihatooteid, suhkrut ja magusat aga ka kodukeemia, kosmeetika- ning hügieenitooteid. Kõik alandatud hinnaga tooted on Maxima kauplustes tähistatud erksavärvilise märgiga “Revolutsioon”.