Tarbimisvaidluse lahendamine hakkab maksma kümme eurot

Seni on tarbijakaebuste komisjoni pöördumine olnud tasuta, aga aasta pärast jõustuma hakkava uue tarbijakaitse­seaduse järgi tuleb kaebuse esitamise eest maksma hakata.

Kümme eurot tuleb tasuda selleks, et komisjon kaebuse läbi vaataks. Kui tarbijal on õigus, saab ta raha tagasi. Tasu eesmärk on ära hoida kiuslikke ja tühiseid kaebusi, kirjutas Eesti Päevaleht.

Tasuliseks ei muutu siiski mitte tarbijakaitseametisse pöördumine, vaid olukorrad, kus kaupmehega kokkuleppele ei jõuta ja soovitakse, et kogu asja hakkaks lahendama just tarbijakaebuste komisjon.

Samuti kaotatakse ära seni kehtinud 20-eurone alampiir, mis tähendas, et alla 20-eurose väärtusega kauba või teenusega kaebusi komisjon ei lahendanud.

Osale arutelus

  • aripaev .ee, Ave Lepik

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Statistika

Teabevara