Adidas: Sports Directi poed on meie toodete jaoks räpased

Suurbritannia suurim spordikaupade jaemüüja ja Sportlandi omanik Sports Direct teatas oma teise kvartali tulemused. Tulemustest selgus, et aastaga on ettevõtte kasum tõusnud 20 protsenti. Tulemus oli saavutatud vaatamata erimeelsustele Adidasega.

Adidas on keeldunud jäemüüjale pakkumast jalgpalli MMi meeskondade särke ja putsasid. Adidas ei ole rahul, kuidas Sports Direct nende tooteid eksponeerib ning ütleb, et poed on räpased ja segamini.

Siiski teatas täna ettevõtte tegevjuht Dave Forsey, et viimased kõnelused Adidasega on olnud produktiivsed.

„Dialoog Adidasega on olnud paljulubav,“ ütles Forsey. „Nad hakkavad aru saama, milliseid jõupingutusi me teeme, et poodide seisukorda parandada,“ viidates uuele kauplusele Londonis Oxfordi tänaval.

See nägelemine on üks paljudest vahejuhtumitest, mis sel aastal Sports Directiga seoses olnud. Peamiselt on furoori tekitanud ettevõtte boheemlasest asutaja Mike Ashley.

Sports Directi terve aasta kasum eelmise aasta kevadest oli aga enne maksude tasumist 249,3 miljonit naela (315 mln eurot). Käive tõusis aastaga 24 protsenti ning oli 2,7 miljardit naela (3,4 mld eurot).

Mullu mais omandas Londoni börsifirma Sports Direct International 60% osaluse Eesti spordikaupade jaemüügi liidris Sportland.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara