Apranga paisutas kasumit

Leedu rõivamüügifirma Apranga suurendas tänavu esimesel poolaastal võrreldes mullu sama ajaga oma kasumit 4,7%.

Apranga Grupi auditeerimata konsolideeritud kasum enne tulumaksustamist oli tänavu esimesel poolaastal 16,8 miljonit Leedu litti ehk 4,9 miljonit eurot. Möödunud aastal samal ajal oli kasum 4,6 miljonit eurot, mis teeb aastaseks kasvuks 4,7%.

Grupi EBITDA-kasum kasvas esimesel poolaastal 4,4%, 7,6 miljoni euroni.

Teises kvartalis oli rõivafirma kasum enne tulumaksu 2,8 miljonit eurot ja kasum langes aastaga 8,2%. EBITDA-kasum langes teises kvartalis võrreldes mullu sama ajaga 4,4%, 4,2 miljonile eurole.

Apranga Grupil on 157 kauplust ja kaupluste arv suureneb aastas keskmiselt 5,9%. Tänavu esimese kuue kuuga avas ettevõte 13, rekonstrueeris 4 ja sulges 4 kauplust.

Eesti turule toob ettevõte brände Zara, Hugo Boss, Emporio Armani, Burberry, Mango, Bershka, Pull and Bear.

Apranga aktsiad on noteeritud Vilniuse börsil. Aktsia hind on 2,75 eurot.

 

Osale arutelus

  • Birjo Must

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Blogid

Statistika

Teabevara