Autor: Pille Ivask • 6. august 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Hawaii Express: veebipoe arendamine sõltub kaubast

Hawaii Expressi turundusjuht Priit Salumäe ütles, et veebis ostmise võimalus luuakse kauba eripärast lähtudes.

Salumäe ütles, et hiljaaegu veebi uuendanud Hawaii Express pakub praegu võimalust vaadata toodete laoseisu ning saada infot selle kohta, millises poes mingit kaupa on. Inimene peab huvipakkuvale kaubale aga ise poodi järele minema. 

"Veebipoeks on meil valmisolek tegelikult täiesti olemas, kuid praegu ei oska kommenteerida, kas tulevikus võiksime ka e-poe avada, kuna pole teada, kui palju veebist näiteks jalgrattaid ostetakse. See on pigem kaup, mida peab füüsiliselt nägema ja proovima," rääkis Salumäe. Ta lisas, et nemad võtsid veebisaidi uuendamise ette eeskätt seetõttu, et vana oli ajale jalgu jäänud, aga ka seetõttu, et reaalajas laoseisu jälgimine on mugavam nii kliendile kui töötajale.

Äripäev uuris, kas ja kui palju planeerivad ettevõtted panustada veebipoe arendamisse.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757