Joik: veebipood on pigem püsiklientidele

Joiki turundusjuht Kadri Mäesalu ütles, et tulenevalt kosmeetika eripärast on veebipood pigem püsiklientidele.

"Praegu me oma e-poega väga aktiivselt ei tegele ning seda ei promo. Pigem võib öelda, et veebipood on meil lihtsalt olemas ning seda külastavad pigem püsikliendid, kes juba tunnevad meie kaupa," ütles Mäesalu, viidates, et kosmeetikat ostes soovib klient reeglina enne ostu toodet ka proovida. Ta lisas, et neid inimesi, kes varem pole Joiki tooteid kasutanud ja teevad esmaostu just veebist, on vähe.

Mäesalu hinnangul on edasimüüjate müügi osakaal kogukäibes kindlasti suurem kui veebipoe oma.

Äripäev uuris, kas ja kui palju planeerivad ettevõtted panustada veebipoe arendamisse.

Osale arutelus

  • Pille Ivask

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara