Joik: veebipood on pigem püsiklientidele

Joiki turundusjuht Kadri Mäesalu ütles, et tulenevalt kosmeetika eripärast on veebipood pigem püsiklientidele.

"Praegu me oma e-poega väga aktiivselt ei tegele ning seda ei promo. Pigem võib öelda, et veebipood on meil lihtsalt olemas ning seda külastavad pigem püsikliendid, kes juba tunnevad meie kaupa," ütles Mäesalu, viidates, et kosmeetikat ostes soovib klient reeglina enne ostu toodet ka proovida. Ta lisas, et neid inimesi, kes varem pole Joiki tooteid kasutanud ja teevad esmaostu just veebist, on vähe.

Mäesalu hinnangul on edasimüüjate müügi osakaal kogukäibes kindlasti suurem kui veebipoe oma.

Äripäev uuris, kas ja kui palju planeerivad ettevõtted panustada veebipoe arendamisse.

Osale arutelus

  • Pille Ivask

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara