Kaubamaja kasum kasvas 16%

Tallinna Kaubamaja teatas puhaskasumi suurenemisest teises kvartalis ning ka poolaasta lõikes, kuna seoses dividendidega tuli maksta väiksemat tulumaksu.

Kaubamaja puhaskasum suurenes teises kvartalis võrreldes möödunud aasta sama perioodiga 4,6 miljonilt eurolt 5,4 miljoni euroni ehk 16 protsenti. Poolaasta kasum kasvas seevastu võrreldes möödunud aasta sama ajaga 102,5%, 2,4 miljonilt eurolt 4,8 miljoni euroni.

Majandusaruandes toob Kaubamaja välja, et puhaskasumit aitas parandada maksuefektiivsem dividendimakse, millelt selle aasta esimeses kvartalis maksti tulumaksu 1,3 miljonit eurot. Aasta varem maksti tulumaksu 3,8 miljonit eurot.

Teise kvartali käive suurenes 10,5%, 123,8 miljonilt eurolt 136,7 miljoni euroni. Kaubamaja teatel oli teise kvartali tugeva käibekasvu taga on 2013. aastal lisandud uued Selveri kauplused ja aasta varasemaga võrreldes teise kvartalisse nihkunud turunduskampaania ning riigipühade mõju. Samuti täienenud sortiment ning tulemuslikud turunduskampaaniad.

Poolaasta lõikes suurenes käive 8,7%, 235,8 miljonilt eurolt 256,4 miljoni euroni. Majandusaruandes teatas Kaubamaja, et esimese poolaasta kokkuvõttes näitasid müügikasvu kõik kontserni segmendid. Tagasilöögi sai teises kvartalis kingaosakonna käive. Viru Keskuses paiknenud SHU kauplus suleti rendilepingu lõppemise tõttu ning ABC Kinga kaupluse ümberpaigutamine uude, senisest väiksema käidavusega asukohta, viis jalatsisegmendi esinduskaupluse tagasi käivitusfaasi.

Suurima ärisegmendi, supermarketite (Selverite) teise kvartali puhaskasum suurenes võrreldes möödunud aastaga 244,2%, 0,4 miljonilt eurolt 1,3 miljoni euroni. Käive kasvas sama ajaga 10,9%, 84,5 miljonilt eurolt 93,7 miljoni euroni.

Osale arutelus

  • Rainer Saad

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara