Suri miljardärist Aldi kaasasutaja Karl Albrecht

“Saksa ärimees, Karl Albrecht, kellest sai peale Aldi säästupoodide keti kaasasutamist 1960ndel üks maailma rikkaimaid inimesi, suri 16.juulil 94-aastasena, “ vahendab Aldi pressiesindaja Sarah Twyman.

Bloombergi miljardäride indeksi andmetel oli Albrecht Saksamaa rikkuselt teine ning maailma edetabelis rikkuselt 35.  inimene. Tema varanduse väärtuseks hinnatakse 20,9 miljardit dollarit. Koos oma venna Theoga ehitas ta üles firma, millest sai 2013. aastal maailma suuruselt 11.  kaubandusettevõte, selgub uuringufirma Planet Retail andmetest.

“Ta uskus kindlalt, et igaühel peaks olema võimalik osta kõrgekvaliteetset toitu ja jooki võimalikult madala hinna eest,” märkis Twyman oma teates. “Ta pühendas oma elu selle uskumuse reaalsuseks muutmiseks,” lisas ta. 

 ‘‘Karl Albrecht eelistas vältida avalikkuse tähelepanu ning keeldus kõikidest talle omistatud austusavaldustest, viidadet, et ta saavutas edu tänu oma töötajatele,” märkis Twyman.

Vendade strateegia keskendus piiratud kaubandussortimendi müümisele, mis hoidis kauba tarnekulud madal ning samuti tehti ketile minimaalselt reklaami. Tulemuseks oli ostukogemus, kus ostjaid ei häiri erksalt valgustatud supermarketi ketid. Vastukaaluks maksavad ostjad tihti vähem, kui nad seda kuskil mujal teeksid.

“Olulune on hoida oma kurssi ning mitte kuskil järgi anda,” on üks Aldi Nordi nõukogu liikmetest,  Dieter Brandes öelnud.

“See on väga lihtne ostukogemus. Aldi süsteem töötab kindlasti edukalt veel vähemalt 10 aasat,” lisas ta.

Osale arutelus

  • Raido Neemre

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara