Kaubamaja nõuab Tallinnalt kohtus 3 mln eurot

Tallinna Kaubamaja teatas, et taotleb kohtu kaudu Tallinna linnalt 3,27 euro suuruse müügimaksu tagastamist.

Tallinna Kaubamaja tütarettevõtted Selver AS, Kaubamaja AS, AS TKM King, AS Viking Motors ja OÜ TKM Beauty Eesti taotlevad pealinnalt tagasi 2010.-2011. aastal tasutud makstud müügimaksu.

Sel ajal tasusid Tallinna Kaubamaja kontserni tütarettevõtted müügimaksu kokku 3,27 miljonit eurot, sealhulgas Selver 2,20 miljonit eurot, Kaubamaja 0,86 miljonit eurot, TKM King 0,14 miljonit eurot, Viking Motors 0,04 miljonit eurot ja TKM Beauty Eesti 0,03 miljonit eurot.

Müügimaks kaotati riigikogus vastu võetud seadusega ja peale seda on mitmed ettevõtjad nõudnud tasutud müügimaksu tagastamist seoses selle vastuoluga Eesti ja Euroopa Liidu õigusaktidega. Ükski nimetatud vaidlustest ei ole meile teadaolevalt tänaseks lõpliku lahendini jõudnud, teatas ettevõte börsile.

Müügimaksu tagastuse taotlemise eesmärgil esitasime parandatud müügimaksu deklaratsioonid, mille tõttu algatas Tallinna ettevõtlusamet tagastusnõuete kontrollimenetluse. Kontrollimenetluste tulemusena andis Tallinna ettevõtlusamet maksuotsused, mille kohaselt rahuldati tagastusnõuded vaid osaliselt. Tallinna ettevõtlusamet pidas müügimaksu tagastusnõudeid põhjendatuks kokku 0,05 miljoni euro ulatuses, sealhulgas Selver osas 0,04 miljoni euro ulatuses ja  Kaubamaja osas 0,01 miljoni  euro ulatuses.

Tallinna Kaubamaja kontserni tütarettevõtted on juba esitanud või esitamas Tallinna ettevõtlusameti maksuotsuste peale kaebused Tallinna Halduskohtule.

„Kuivõrd tegemist on juhtumiga, millega sarnaseid lõpplahendusi ei ole teada, siis ei ole käesoleval hetkel võimalik anda hinnangut tagastusnõude vaidluse tulemuslikkuse ja ajalise lõpplahenduse osas, kuid Tallinna Kaubamaja tütarettevõtjad ei ole kindlasti võtnud ette vaidlust, mida nad peaksid perspektiivituks,“ teatas ettevõte börsile.

Osale arutelus

  • Birjo Must

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Statistika

Teabevara