Citycon teenis Tallinnas suure kasumi

Soome börsiettevõtte Cityconi kaks Tallinna kaubanduskeskust kasvatasid mullu kasumit, kuid mitu konkurenti pidid kinnisvara odavnemise tõttu leppima vastupidise tulemusega.

Cityconile kuuluvad Rocca al Mare, Kristiine ja Magistrali kaubanduskeskused teenisid mullu 31 miljonit eurot müügitulu ja 35 miljonit eurot puhaskasumit.

Cityconi suurima kasumi tõi Tallinnas Rocca al Mare Kaubanduskeskuse AS, mille müügitulu ulatus 2013. aastal 15,2 miljoni euroni (2012: 15,4 miljonit eurot). Puhaskasumit teenis ettevõte 17,2 miljonit eurot (2012: 14,8 miljonit eurot).

Kristiine Keskus OÜ käive oli mullu 12,7 miljonit eurot (2012: 12,9 miljonit eurot), puhaskasum 15,6 miljonit eurot (2012: 13,8 miljonit eurot).

Magistrali Kaubanduskeskuse OÜ teenis eelmisel aastal 2,7 miljoni eurose müügitulu (2012: 1,7 miljonit eurot) juures 2,5 miljonit eurot puhaskasumit (2012: 4,7 miljonit eurot).

Eelmisel aastal oli Cityconi jaoks Eestis kaks suurt projekti. Ettevõte investeeris Rocca al Mare keskusesse 5,3 miljonit ja Kristiine keskusesse 3,3 miljonit eurot. Septembris lõpetas ettevõte Rocca al Mare renoveerimisprojekti ning keskusesse tuli Eesti esimene H&Mi ja Debenhamsi pood. Samuti avas H&M esinduse Kristiine keskuses.

Cityconi Baltimaade äridirektor ja kolme eelmainitud keskuse juhatuse liige Mati Pops Äripäeva kommentaaripalvele ei vastanud.

Loe Äripäevast, kuidas konkurentide möödunud aasta oli.

Osale arutelus

  • Ken Rohelaan

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara