Apollo ostab Solaris Kino

Apollo Kino OÜ sõlmis eelmise nädala reede lepingu Solaris Kino ostmiseks Solaris Property Parnersilt, tehingu peab heaks kiitma konkurentsiamet.

Solaris Kino kuulub Solarise kontserni emaettevõtjale Solaris Property Partners. Emaettevõtjale Solaris Property Partners (valdusühing) kuulub lisaks Solaris Kinole ka teine tütarühing Solaris Keskus AS (100% aktsiatest).

Apollo Kino asutati 2012. aastal ning see alustas 2013. aastal kinode ehitusega seotud arendustöid. 2014. aastal avati esimene kino Pärnus, millel on kolm saali kokku 420 kohaga ning mis on varustatud kaasaegseima tehnoloogiaga.

Apollo Kino kuulub valdusühingule Apollo Cinemas OÜ, mis omakorda kuulub Apollo Holding OÜ-le. Apollo Holding OÜ alustas tegevust samuti 2012. aastal, kui omandati Rautakirja Oy-lt Apollo kaupluste kett.

Apollo Kino eesmärk on laiendada oma tegevust lisaks Pärnule ka Tallinnasse ning pakkuda mõlemas kinos kõrge kvaliteediga teenust võimalikult paljudele tarbijatele. Solaris Property Partners soovib keskenduda oma teistele tegevusaladele.

Apollo Kino juhatuse esimehe Mauri Dorbeku sõnul ei saa ta täpsemaid arenguplaane kommenteerida, sest tegemist on poolelioleva protsessiga. „Tehingu jõustumise eelduseks on Konkurentsiameti vastav luba,“ ütles Dorbek.

Solaris Kino 2013. aasta müügitulu oli 4 miljonit eurot ning kahjum 25 601 eurot.

Möödunud aasta suvel sõlmitud eellepingu alusel soovis Forum Cinemas osta Solaris Kino. Kuid detsembris lõpetas konkurentsiamet poolte koondumismenetlluse, kuna koondumise osalised esitasid viis päeva enne menetluse lõppu koondumisest loobumise taotluse teadmisega, et vastasel juhul oleks konkurentsiamet teinud koondumist keelava otsuse.

Osale arutelus

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara