Baltika kasvatas käivet

Baltika augusti konsolideeritud käive ulatus 4,89 miljoni euroni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 20%.

Baltika augusti konsolideeritud jaemüük oli 4,35 miljonit eurot, suurenedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 22%, teatas rõivatootja täna börsile. Hulgimüük kasvas eelmise aasta augustiga võrreldes 2%, e-poe müük suurenes 163%.

Jaemüük suurenes Baltikumis 21%, seal hulgas Lätis 40%, Leedus 24% ja Eestis 10%. Venemaa jaemüük suurenes 27% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Kohalikus valuutas mõõdetuna kasvasid müügid Venemaal 39%.

Baltikal oli augusti lõpu seisuga kokku 122 kauplust, sealhulgas on 2 frantsiisipoodi Valgevenes ning 17 frantsiisipoodi Ukrainas. Baltika enda opereeritavate kaupluste müügipind kuu lõpu seisuga oli 19 987 ruutmeetrit ning kuu keskmine müügipind suurenes võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 2%.

Börsifirma teatel ulatusid kaheksa kuu kokkuvõttes müügitulud ligi 35 miljoni euroni, kasvades eelmise aastaga võrreldes 7%. Jaemüük suurenes 6%, ligemale 32 miljonile eurole. Sealhulgas kasvas müük Baltikumis 10%.

Hulgimüük oli 2,68 miljonit eurot (+24%) ja e-poe müük 185 000 eurot (+49%).

Seoses Baltika väljumisega Ukraina jaemüügi ärist ja sealse ettevõtte müügiga (leping sõlmiti 29. aprillil 2014), kajastatakse Ukraina tütarettevõtte müüke lõpetatud tegevusvaldkonnana.

Poole aastaga on ettevõtte aktsia Tallinna börsil kukkunud 19,93%, makstes tänase seisuga 0,48 senti.

Osale arutelus

  • Juhan Lang

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara