Rimi: suvemalevlaste kaasamine õigustas end igati

Sel suvel osales Rimi suvemalevas  144 kuni 17-aastast poissi ja tüdrukut, neist enamus töötas Rimi ja Säästumarketi kauplustes Tallinnas ning Harjumaal. Lisaks töötas poodides  95 suvetöötajat.   

Rimi personalijuhi Kaire Tero sõnul oli suvemalevas osalemine väga populaarne. „Noored soovivad käia suvel tööl ja teenida vajalikku taskuraha ning nii täitusid malevlaste kohad kevadel kiiresti. Suvevaheajal kuu aega kaupluses töötades saab aimu teenindaja elukutsest, omandada vajalikku töökogemust ning parandada oma suhtlemis- ja keeleoskust,“ selgitas Tero.  „Klienditeenindaja kogemusega inimene oskab ka teiste teenindajate tööd väärtustada,“ täiendas ta.

Suvemalevas osalesid 15 kuni 17-aastased noored, kes töötasid peamiselt müügisaalis. Juunist augustini töötasid kauplustes suvetöötajatena  ka täisealised kooliõpilased ja tudengid, kes said ennast juba kassades proovile panna. Suvetöötajate seas oli ka õpetajaid, kes lisaraha teenisid. „Suvemalevlaste  ja -töötajate kaasamine õigustas end igati. Noored olid tublid ja motiveeritud ning Rimi enda töötajad said tänu neile suvekuudel puhkust,“ kiitis  Tero.  Ta lisas, et kolmandik suvemalevalastest  ja -töötajatest olid noormehed.

Rimi kavatseb suvemaleva projekti järgmisel aastal jätkata. Detsembrikuus on noored oodatud jõulumalevasse.

Video Rimi suvemalevast, kus noored oma kogemustest räagivad.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara