Rimi: suvemalevlaste kaasamine õigustas end igati

Sel suvel osales Rimi suvemalevas  144 kuni 17-aastast poissi ja tüdrukut, neist enamus töötas Rimi ja Säästumarketi kauplustes Tallinnas ning Harjumaal. Lisaks töötas poodides  95 suvetöötajat.   

Rimi personalijuhi Kaire Tero sõnul oli suvemalevas osalemine väga populaarne. „Noored soovivad käia suvel tööl ja teenida vajalikku taskuraha ning nii täitusid malevlaste kohad kevadel kiiresti. Suvevaheajal kuu aega kaupluses töötades saab aimu teenindaja elukutsest, omandada vajalikku töökogemust ning parandada oma suhtlemis- ja keeleoskust,“ selgitas Tero.  „Klienditeenindaja kogemusega inimene oskab ka teiste teenindajate tööd väärtustada,“ täiendas ta.

Suvemalevas osalesid 15 kuni 17-aastased noored, kes töötasid peamiselt müügisaalis. Juunist augustini töötasid kauplustes suvetöötajatena  ka täisealised kooliõpilased ja tudengid, kes said ennast juba kassades proovile panna. Suvetöötajate seas oli ka õpetajaid, kes lisaraha teenisid. „Suvemalevlaste  ja -töötajate kaasamine õigustas end igati. Noored olid tublid ja motiveeritud ning Rimi enda töötajad said tänu neile suvekuudel puhkust,“ kiitis  Tero.  Ta lisas, et kolmandik suvemalevalastest  ja -töötajatest olid noormehed.

Rimi kavatseb suvemaleva projekti järgmisel aastal jätkata. Detsembrikuus on noored oodatud jõulumalevasse.

Video Rimi suvemalevast, kus noored oma kogemustest räagivad.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara