Eesti moekunstnik murdis tippbutiiki

Alates käesolevast sügisest müüb Dolce&Gabbana kureeritav uute disainerite butiik „Piave37“ Milanos ka Katrin Kuldma loomingut.

„See on hea uudis kogu Eesti rõivadisainile. Eesti disain ja rõivatoodang on esindatud maailma moedisaini paremiku seas,“ kommenteeris Kuldma. Piave37 on Dolece & Gabbana kureeritav uute disainerite butiik, siia otsitakse igal aastal uusi unikaalseid moemärke. Uued brändid on Piave37 butiigis müügil maksimaalselt kolm aastat. „Kolmeaastane leping Piave37-ga on märgilise tähtsusega, see on väga oluline tunnustus seni tehtule ja suureks abiks järgmiste uste avamisel.” ütles Kuldma.

Välisturgudest on Katrin Kuldma looming hetkel müügil ka Riia vanalinnas asuvas butiigis Elifra, millega alustati koostööd 2013. aasta sügisel. Riia butiigi omanikud sõlmisid Kuldmaga lepingu peale mullu toimunud Tallinn Fashion Weeki. Butiigis müüakse lisaks Amanjedale ka Elisabetta Franchi loomingut.

Esmakordselt esitleti Amanjeda uusimat sügiskollektsiooni veebruaris Milano moenädalal, kus Piave37 butiigi sisseostjad Katrin Kuldma moemärgi avastasid. Sügishooajast müügil olev Amanjeda kollektsioon on esimene Eesti rõivabränd rahvusvahelise tähtsusega disainibutiigis Euroopa moepealinnas. Kõrvuti Amanjedaga on Piave37-s juba tunnustatud uued tulijad Andrea Pompilio, Cedric Charlier, House of Holland jt.

Katrin Kuldma lõi naiste- ja meesterõivaste moebrändi Amanjeda 2006. aastal.

Osale arutelus

  • Harry Tuul, Kaisa Gabral

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara